Problem med smsen på Legend.

Diskussion i 'Legend' startad av fredrik89, 27 maj 2011.

  1. fredrik89

    fredrik89 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Jag märkte idag att det blivit fel på min sms funktion på telefonen och undrar om det är någon annan som har råkat ut för det samt om det är någon som vet om det går att lösa på något sätt ?

    Problemet är:

    Jag skriver ett sms till t.ex. person X och då står ju naturligtvis mitt sms överst, sedan när jag får svar ifrån X hamnar dennes sms över mitt när det igentligen skall hamna under mitt, det ser liksom ut som om han började konversationen.

    Hoppas ni förstår men jag vet inte hur jag ska kunna förklara mig bättre förutom att smsen byter plats med varandra.

    Jag är mycket tacksam för alla svar jag kan få ang detta. :)
     
  2. Mr_X

    Mr_X Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  3. Emptydroid

    Emptydroid Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2010
    Inlägg:
    230
    Mottagna gillanden:
    17
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 Edge

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Jag har samma problem med min Desire Z, undrar verkligen vad det kan bero på.......
     
  4. Ikzz

    Ikzz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    hejsan

    Jag hade precis samma problem idag med sms, kör dock med handcent. Märkte dock att klockan via den automatiska uppdateringen hoppat 10min före "riktig" tid.

    Ändrade till manuell klocka i inställningar och nu fungerar sms som det skall för mig.
     
  5. fredrik89

    fredrik89 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu har jag testat båda allternativen men inget utav dem fungarede desvärre :/

    Det som händer och som jag blir trött på är att mina sms samlas för sig och person x samlas för sig alltså det blir liknande så här och det blir så oavset vem det är som skriver, messen typ gruperar sig :/

    ska man lämna in telefonenen den är ju trots allt max en månad snart gammal.

    jag
    jag
    jag
    jag

    x
    x
    x
    x
     
  6. fredrik89

    fredrik89 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2011
    Inlägg:
    7
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Problemet är löst genom att jag bytt sms program till handcent som fungerar bra.