Problem med videoinspelning

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Dalastark, 11 maj 2010.

1. Dalastark

Dalastark Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har precis genomfört en videointervju för webben med min telefon men när jag avslutar inspelningen hörs ett konstigt plingljud och videofilen går inte att spela upp.

Jag försökte igen och samma sak hände. Videosnuttarna är lite drygt fyra minuter långa och visas nu som gråa rutor med en konstig ikon som ser ut som en liten skärm med ett utropstecken inneslutet i en cirkel vid sidan av.

Jag kan döpa om filerna men inte titta på dom.

2. berjatroll

berjatroll Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Jag har exakt samma problem, jag filmade i c:a 40min och efter att jag slutade att filma hände precis samma sak som du beskriver. Jag har lyckats konvertera filmen (med Super Converter) till andra format, bla MPG2, då ser jag bilden (något uppspeedad) men hör inget ljud...

Någon som stött på detta som lyckats lösa problemet?

3. NewfarM

NewfarM Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    87
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    Testade att filma lite med min 5 dagar gamla Desire idag på vägen hem från jobbet.. Första gången hängde sig kameran efter 18s. Den ända funktionen som fungerar är "Home" knappen, men försöker jag gå in i kameran igen så blir skärmen bara svart. Startar om telefonen och tänker inte så mycket mer på det, shit happens.. Kör igång igen.. Nu går det ju riktigt bra.. Men efter ca: 3minuter inspelning så händer samma sak igen. Har inte undersökt filerna så mycket men dom verkar vara korrupta. Möjligt att en konvertering skulle fixa problemet likt berjatroll gjorde. Men detta är ju sjukt irriterande..