Problem med wi-fi på Desire HD

Diskussion i 'Desire HD' startad av boat, 26 apr 2011.

1. loreli

loreli Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hade problem med att koppla upp mig mot min router när jag nyfått telefonen, uppdaterade firmwaren på den och efter det så fungerade allt hur bra som helst. Vet dock inte från vad till vad eller något. Men det kan ju vara något sådant också när man kan komma åt en router men inte en annan.

2. enbom

enbom Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har fått precis samma fel på min. Har funkat felfritt sen jag köpte den, även efter senaste uppdatering. Men jag lämnade in den på service för lagning av mikrofonen. Och när jag fick tillbaka telefonen idag så dö problemet upp. Fruktansvärt irriterande. Vars ska man vända sig om man ska lösa problemet? Verkar ju inte vara någon här som har nån aning vad felet kan vara =/

3. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Jag har fått problem med wifi efter gingerbread...
    Den tappar signalen, så man måste trycka av och på wifi igen för att det ska fungera.
    Riktigt irriterande när det händer en gång i kvarten...

Sent from my Desire HD using Tapatalk

4. adni18

adni18 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag sitter på Exakt samma problem som trådstartaren där det står "Fel" då man försöker aktivera Wifi. Ringde supporten vars representant (som för övrigt får tumme upp från mig) misstänker att det är ett hårdvarufel dessvärre... Jag skickar nog in telefonen och blir utan den i minst tre veckor. Snopet