Hopplöst fall!
Jag har googlat lite och läst och tydligen är det VÄLDIGT många som upplever problem med Kies, de kan inte uppgradera programvara. Jag personligen får meddelandet "FirmwareUpdate....." någonting sånt!! Så jävla DÅLIGT av Samsung. Tydligen finns det de som påstår att det inte finns något att göra åt saken, inte ens Samsung vet vad felet är, men så blir det väl när man kopierar från någon annan, syftar på iTunes!
Jag har testat både med kabel och "kies via wifi" och inget fungerar! Om någon kan hjälpa så är jag VÄLDIGT tacksam!! Kies är för övrigt bland det segaste jag varit med om!
Edit!!!!!
Efter många jävla om och men så fungerade det till slut!!!
Min lösning: Gick in i inställningar ---> Privat -----> Återställning till fabriksdata
Efter detta så gick jag in i Kies och uppgraderade. Efter ett tag kom det upp två varningsrutor, typ felmeddelanden. Jag ignorerade dessa och telefonen uppgraderades.
OBS: jag gjorde uppgraderingen utan att ändra på några ordinarie inställningar i telefonen.
Hoppas lösningen fungerar för er andra som har problem. Jag använde USB-kabel och inte kies vi wifi!
Lycka till!
Last edited: May 21, 2011