Programmerare sökes för att konvertera Iphoneapp

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av rihckard, 16 jul 2010.

  1. rihckard

    rihckard Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 feb 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena!
    Jag har en vän som utvecklar en Iphon-app åt mig. Nu skulle jag vilja ha den konverterad till Android också. Jag letar därför efter någon som är kunnig och villig att hjälpa till. Det finns en liten pott pengar med i det hela också.

    Är det någon som är kunnig och har tid över? Det skulle i så fall vara lite bråttom med det hela, start om någon vecka och sedan klart så snart som möjligt.

    Hör av er!
    MVH
    Rickard Nordin
    [email protected]
     
  2. xtreme

    xtreme Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    517
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Lite mer info om iPhone-appen (som ska bli till Android) hade suttit fint ;)
     
  3. rihckard

    rihckard Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 feb 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det handlar om en app som i första hand är lite av en geocatching-app i Göteborg där vissa platser kommer vara utmärkta och man kan checka in på dessa och få upp lite info. Ett 30-tal platser med koordinater är utmärkta och den man är närmast ska man kunna få upp.

    Jag vill inte riktigt avslöja användingsområdet, men för att ta ett exempel hade det kunna vara en restaurangguide i Göteborg, med i stort sett alla restauranger som finns och när du sätter igång appen får du upp närmaste restaurang och en kort text om den.

    I övrigt kommer det mest vara olika RSS-flöden och kontaktvägar, så huvuddelen är geocatchingen.

    Var det tillräckligt?
     
  4. jett5

    jett5 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 okt 2009
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Du har ett meddelande

    Mvh
    Johan