Programmerare till Android app sökes

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Fresh, 14 aug 2014.

  1. Fresh

    Fresh Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2014
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej.

    Jag har en idé om en applikation till Android som ska användas till Samsung Galaxy Tab. Idén kommer att presenteras djupare för den person som vill jobba vidare med detta, men jag vill först höra responsen...

    Det finns en färdig affärsplan, marknadsundersökning (inom Sverige och utanför), kravspecifikation samt "mockups". Allt för att underlätta arbetet för programmeraren.
    Ditt jobb blir att programmera idén med mig, fast det är du som står för programmeringen och jag för "allt annat". Det finns ingen specifikt deadline, men ju snabbare desto bättre. Tillsammans kan vi hitta ett datum som passar oss.

    Kompetens
    Det som krävs är att du kan programmera en Android app. Eventuellt ska appen kommunicera med en server, på något sätt (kunna kopplas till en skrivare, via Wi-fi eller Bluetooth, för utskrift). Appen ska vara lätt och smidig att använda.

    Ersättning
    Jag är villig att erbjuda en rimlig summa för arbetet men inte på den nivån som ”riktiga” byråer tar. Då kunde jag lika gärna vända mig till dem. Eftersom jag kommer behöva framtida justeringar/uppdateringar söker jag helst en person som kan tänka sig att jobba med mig långsiktigt, kanske få en ägandedel i bolaget också?

    Låter det här som något du kan och är intresserad av? Skicka då ett PM till mig med en kort introduktion om dig själv samt gärna referenser till eventuella appar du redan har utvecklat så berättar jag mer om idén i detalj.

    Jag bor i Stockholm och söker (helst) någon från området, men det är inte ett krav.
     
    Last edited: 14 aug 2014
  2. ali2014

    ali2014 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 aug 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hejsan!
    Skulle du kunna beskriva vilken typ av app du är ute efter?
    Mvh
    Ali
     
  3. Fresh

    Fresh Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jan 2014
    Inlägg:
    43
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej Ali,
    Det kan jag göra men skicka ett PM till mig om det du undrar och skriv lite av det jag har frågat efter. Tack