Programmerare till Android app sökes

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Peppe L-G, 21 aug 2010.

  1. Peppe L-G

    Peppe L-G Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 aug 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjänsten är tillsatt!

    Introduktion
    Jag har en idé om en applikation till Android (möjligen även iPhone) vars like jag inte lyckats hitta på Android Market eller via Google. Idén är alltså väldigt unikartad (så vitt jag vet), och många skulle nog uppskattad den, bara de vet om den (vilket kan vara ett problem, men vi tar ett av dem i taget).

    Jag skulle själv göra hela arbetet, men jag studerar på heltid på högskolan samt arbetar extra som labbassistent åt andra elever, så jag har inte tid att lära mig allt som behövs och sedan skriva ihop allt inom en rimlig tid.

    Beskrivning
    Ditt jobb blir att utveckla idén ihop med mig samt programmera ihop applikationen, alternativt säga att idén redan finns/är dålig och kasta projektet i sjön :)

    Deadline
    Ingen deadline finns, men ju snarare desto bättre. Arbetet ska dock inte stressas fram, utan göras ordentligt.

    Kvalifikationer
    Det som krävs är att du kan programmera en Android app. Eventuellt ska appen kommunicera med en server (via SMS eller på något annat sätt) samt ska användarens position i det "geografiska koordinatsystemet" fastställas och användas. Det är inom dessa områden det ligger. Det är inte tänkt att ett jätte grymt och snyggt användargränssnitt ska användas, utan appen ska vara lätt och smidig att använda.

    Ersättning