FAN vad jag önskar att den såg ut såhär!!!! Det kommer säkert komma en vit version om nåt år och då HOPPAS JAG ATT DEN SER UT SÅ HÄR! ¨
X1 ser det ut just nu. 360ns handkontroller passar mig mycket bättre än PS3 och konsollen är även mer estetisk tilltalande för mig. Jag tar dock mitt tycke nu med en stor nypa salt eftersom saker ändras. Ett slutgiltligt svar får jag när de står på hyllan och jag kan klicka hem en. För det är bara slöseri på tid att argumentera kring ditten och datten (särskilt när ditten och datten har ändrats flertal gånger och folk inte är uppdaterade). Javisst, informera om ändringarna, men argumentera med fakta som är förlegat. Det är att slösa bort allas tid.
Precis, som jag skrev så tar jag ett slutgiltligt beslut när båda finns på hyllorna. Kontrollerna har utvecklats men ser ändå snarlika ut såsom de tidigare gjort. Därav en kort jämförelse för egen del.
Känner det föga förvånande ändå att så många kommer att köpa XBOne med tanke på Microsoft planer innan dom vände totalt i frågan. Det blir absolut ett PS4 för mig, Microsoft har INGENTING som intresserar mig och har aldrig haft.