Köpte ett xbox one idag. Varför måste man ha internet i första starten? Får de inte först måndag, Buhu. Sent from my iPhone 5S
Någon med ps4 och fifa? Får troligtvis mitt ps4 med fifa nästa vecka så hade varit kul att spela mot någon.
Någon mer än jag som sitter med xbox one? Vad har ni för tips på spel? BF4, GTA V eller cod ghosts? Eller möjligen något annat. Sent from my iPhone 5S
Varför är spelen dyrare för PS4 än vad de kostade när PS3 kom ut? Då låg de på 599:-, nu ligger de på 649:-. En liten fundering bara. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Inte till ps4 heller?? Har för mig jag sätt de!! :/ Köpte iaf bf4 och cod ghosts. Sent from my iPhone 5S
Tack! > Förbokade i juni :'( Hörde att man fick Resogun gratis via psplus, slipper man köpa det! Trine 2 kostade endast 150kr ;D En till dosa och bf4 på detta medans man inväntar Destiny, FFXV, Watchdogs osv
Haha fyfan! Den längtan! Ont: Xbox one använder ju origin på bf4. Varför? Spelar man med dator också? Sent from my iPhone 5S
Xbox One 500 GB + Fifa 14 finns nu att köpa hos MediaMarkt. European version. http://www.mediamarkt.se/mcs/produc...-Fifa-14,90952,476204,1118237.html?langId=-16