Känns som en bättre deal Är inte sex papp ett jävla ockerpris? Jag trodde den här generationens konsoler skulle vara billigare? Typ 4k? PS4 kostar ju dryga 4k i Sverige även då den inte finns i lager.
Visste ju att xbox'et skulle bli dyrare då Microsoft verkar vara betydligt mycket snålare men sex tusen känns lite overkill.
Den är typ 1000 kr dyrare så ungefär 5400 för bara konsolen, en handkontroll + kinect + Fifa 14 blir ~6000
Kinecten ingår ju i xbox one? Säga att den väger upp är inte ett bra argument då skillnaden i hårdvara mellan konsollerna skiljer så pass att priserna bör vara tvärs om. Ps4'an bör va billigare än xbox one men det är den inte.
Ja?`Det är ju pågrund av att den ingår som Xbox one är dyrare! Vart ser du att PS4an INTE är billigare än X1 ? för det är den.
Tror nog han menade att PS4an bör vara dyrare, då den på papper har mer kräm under huven. Tapataptalked!
Ja den funkar. Jag jämför med äpple TV och den på ps4 är mycket snyggare enligt mig! Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Varför det? Jag har netflix och viaplay, varje gång jag vill se det på min tv så måste jag gå via laptopen. Kan jag istället gå via ps4 så underlättar det
Tyvärr. Den översta stämmer, microsoft har gått ut med det. Men Sony har inte gått ut med svaret...än