Sådär då har man prövat Crash bandicot 3, ljudet laggade ur totalt och det var ju spelbart men inte njutbart. Sedan överklockade jag och då fungerade allt utan något lagg Riktigt kul!
Hypotetiskt? Om du ska tanka illegalt så gör det . Ja , du tankar ps1 isofiler lägger de på minneskortet och sedan startar du emulatorn i mobilen...
Någon annan som har problem med att ladda ner applikationen? Min står bara och tuggar på "Authorizing Purchase...", har inga som helst problem med andra betalapps.
Efter den fastnade så testade jag köpa en annan betalapp, då köpet gick igenom och applikationen laddades ner. Så jo, intressant är det ju...
åh jag vill ha! beställde precis ett simkort från England men vill så inte vänta.. ngn som vill och kan dela med sig av installationsfilen?
Provade den och funkade skitbra att starta och allt. Provade ett Tony Hawk spel så på min Wildfire gick det inte så jätte mjukt så att säga ;-) Finns det ens några 2d-spel till PS1? Ska kolla runt lite, synd bara att man har 2gb för tillfället. Ska köpa ett 16gb-kort snarast.
Under tiden så har jag upptäckt att på Playstation fanns det ju L1+L2 samt R1+R2, L2 och R2 verkar det inte finnas något stöd för i emulatorn. Inte som jag kunnat hitta iallafall
Jag väntar tills Google löser det hela. Vill inte köpa via alternativa markets pga framtida uppdateringar osv osv.
La upp en liten demo på cool boarders 3 på min galaxy S Spelbart, ljudet är ok. Tekken 3 ville inte starta. http://www.youtube.com/watch?v=JPC_JTe2KS8
Med den här appen ute så hoppas jag väldigt mycket på att Samsung Galaxy S börjar fungera med Wiimote appen. Det känns inte som det blir så jättesmidigt att spela psx-spel med touchknappar.
Efter runt 10 min spel så är 3-4 procent batteri borta. Kul, men ändå inte xD Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Köpte via Slideme, funkade bra! Slideme verkar som ett bra komplement till market, några andra som använt det? Fick igång FFVII, flyter ganska bra men ljudet är inte så super. på galaxy s.
Jävligt coolt!!! Får fixa detta och final fantasy Niiice. Android är den ballaste telefonen jag haft, ja.
Fan. Jag borde kört på galaxy istället... HTC Legend klarar starta spelet, men det laggar som fan. Ljudet med. Fan va trist...kul för dig Hittade detta på xda. Originally Posted by derekwilkinson Our processors/graphics aren't even close to the playstations, I doubt it would run well, even on the Evo. well some of the evo users said that setting the fps to 30 made it run the same if not better than the ps1. my buddy had the moto droid and it runs just as goos as the ps1