ni som spelar final fantasy VII, har ni kommit långt eller tycker ni att det är för jobbigt att spela på telefonen? jag har precis flytt ut ur midgar och kommit ut på världskartan hittills är det inget lagg alls förutom att ljudet i strider och vissa områden är uppspeedat!
Försökte lira Legancy of Kain, men ljudet laggade röv och även spelandet. Lirade i en Nexus One med Froyo.
Har ett problem här. Har köpt appen, lagt in bios fast sen när jag kör en rom så är det bara en svart ruta som visas, inget ljud och ingen bild. Fast appen körs fortfarande(om man klickar på Menu så kommer allt upp) och om man trycker på skärmen så vibrerar den bara inget annat.?!
är de fler som har problemet att man t ex trycker på "X" och så blir de "triangel". är de taskigt kodat eller är de telefonen månntro? har en desire
Skulle vara bra om man kunde koppla ps3 kontrollen till sin Android. Det skulle ju ge riktigt bra känsla i spelandet.
Jag har mer problem att när jag trycker Pil ner och snabbt ska trycka på O, då blir det ibland triangel , för att fingrarna korsar varandra i multitouchen, och de e lite störande.
Har försökt köra det på HTC Legende men när man väljer rom så dras rom-utforskan åt sidan och det blir svart som om den skall starta men så är det svart it typ 10 sec sen kommer man till baka till rom-utforskaren. Har testat Massa spel som jag har färdiga till PSP alltså PBP format som den skall stödja. sen följde jag även en guide från att skapa img filen till att den är en pbp fil som skall vara kompatibel med denna emulator men med samma resultat. Har även testat bin filer men hjälpte inte. Är det någon som fått igång det på en HTC Legend även om det laggar så är det gött att veta att det funkar.