Råd hifi hörlurar

Diskussion i 'Hörlurar' startad av Thechief117, 6 aug 2020.

  1. Thechief117

    Thechief117 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 aug 2020
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Tjena! Jag undrar om de är någon här som äger eller har ägt ett par hörlurar från Master dynamics? Deras prislappar är rätt höga och jag vet ingenting om dem förutom de tidningar osv skrivit. Vill ha en kund recension hehe.
    Äger i nuläget ett par Dali io-6. Grymt nöjd såklart. Men är ute efter ett par true wireless vid sidan om och tyvärr har ju inte Dali eller B&W några.... Vad de ser ut som. Har siktat in mig på master dynamics men vill ha åsikter först gällande dem. Tsck på förhand
     
  2. Ugga

    Ugga Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2018
    Inlägg:
    1 072
    Mottagna gillanden:
    1 463
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Jag har testat det mesta och är riktigt nöjd med mina Sennheiser Momentum TWS. Första upplagan så batteritiden är sådär och den drar lite batteri standby i caset. Men ljudet är fantastiskt bra! Har B&O H9 3rd Gen, B&W P7 Wireless, Audeze Mobius, Audioquest Nighthawk, och Philips X1 att jämföra med. Har även ägt HD650, MW60 från M&D osv. Så du förstår att jag har lite att jämföra med.

    De har dessutom typ aldrig laggat när jag varit ute och gått eller liknande och att föra samtal med dem är inte heller några större problem, förutom utomhus i blåst såklart..
     
    bernard gillar detta.
  3. Ugga

    Ugga Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jun 2018
    Inlägg:
    1 072
    Mottagna gillanden:
    1 463
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    På Sennheisers Outlet: https://sv-se.sennheiser-outlet.com går de att köpa för 1650:- med gratis frakt och fri retur om du ångrar dig. Köpt flertalet saker i deras outlet och det är alltid precis som nytt fast utan plombering. Kan ju såklart vara annorlunda någon gång men har köpt iaf 5 saker därifrån totalt sett.

    Edit: Priset blev visst 1770:- i kassan vilket inte är riktigt lika bra dock.. Jag köpte mina i deras outlet för 1600kr i våras.
     
    bernard gillar detta.