Arghh.. Jag blir tokig... Lyckas inte få igång det här.
Satt på 2.3.5 utan root, körde en factory reset och sen flashade in 2.3.3 jag JVO och även en PDA-fil efteråt så jag fick root-access.
Sedan nyinstallerat och fräscht rebootar jag upp till CWM-läge.
Kör factory reset, wipe cache och wipe dalvik cache.
Sedan väljer jag zip-filen på externa kortet och install.
Då rebootar telefonen till en blå nyare fin CWM. Gör factory reset, wipe cache och wipe dalvik återigen. Sedan har zip-filen flyttats till internal_SD och jag kör den. Installationen verkar gå fint, och jag väljer reboot system längst upp.
Nu kommer GT-i9000 upp med en röd gubbe, och sedan kommer en ny start-logga, men den fortsätter i all oändlighet (bootloop antar jag). Väntat 15 min men inget händer.
Prövat med både "Beta 2.5.5 (i9000).zip" och "ICS_4.0.1_r1-Beta2-i9000.zip"
Olika loggor för dessa, men samma resultat, ingenting händer hur länge jag än väntar.
Enligt tråden här ska man upprepa flashandet och 3x wipe, men jag kommer ju bara till den nya bootloggan varje gång jag startar telefonen.
Har prövat att gå hela vägen från JVO med root flera gånger, men fastnar på samma ställe.
What to do?
EDIT: Sådär! Lyckades efter en boot till CWM med 3-knapps kombo. Och en reinstall igen, nu kom den äntligen igång efter ett par minuter..
Men satan vad det segar, alla här säger ju att det går så smooth?
Bakgrundsbilden (original) liksom hackar till lite och när man tex trycker på settings så tar det 1-2 sekunder innan det kommer upp något. Tycker det verkar jättesegt. Ska det vara såhär?
Last edited: 18 december 2011