Tack jag vet att jag inte ändrat rubrik, finns en förklaring till det. Jag har haft kontakt med masze och pm:at mannyb (svarar inte) gällande det. Det beror på att jag inte kan ändra huvudrubrik pga tidsbegränsning, därav stod det fortfarande beta 2.5.5. jag har bara kunnat ändra rubriken inne i tråden men som sagt inte den som syns bland "Galaxy S - ROM-filer och utveckling". Har fortfarande inte fått någon uppgift om det går att ta bort den. Lite frustrerande må jag säga då jag vill sköta mina trådar exemplariskt men det går dessvärre inte i dagsläget.
Mina trådar är dok alltid uppdaterad med det senaste materialet och info, så har det alltid varit. Ni får ha överseende med att "huvudribrik" kommer slappa efter om inte moderatorerna kan ta bort denna tidsgräns. Känns ju lite galet att behöva pm:a en mod varje gång jag vill ändra någon rubrik på mina trådar (3st) kommer sluta med att jag blir den mest hatade användaren bland alla mods ;P då jag i regel ändrar rubrik 3 gånger i veckan.. Micke kan du kolla på detta?
Rensa data för market först om du inte redan gjort det. Brukar lösa en del problem.
Last edited: Dec 23, 2011