Jag kommer in i CWM men det hjälper inte att wipa den säger att den har wipat allt men det har den inte gjort. Har även provat att formatera SD kortet samma sak där den säger att den har gjort det men allt finns kvar iaf. Har även försökt göra en restore fårn en backup som jag har men den krashar när den kommer till data. 
Lyckades få Odin att hitta den. Installerade 2.3.4 allting verkade ok tills jag startade om telefonen och den uppdaterade allt utom "data". så efter ytterligare en uppdatering av kernelen så startar tel i samma läge "Onecosmic's ICS Port Android 4.0.3 RC3.1" som jag startade med. Finns det nått sätt att formatera allt å starta från 0???
Efter ytterligare en dag av resutatlösa flashningar med både Odin & Hiemdall så hittade jag Android commander ett intressant GUI till adb. Har försökt deletat filer & avinstallerat program med det men inget händer. allt finns kvar. Verkar som om den kör nån form av återställning vid varje omstart för inget sparas. Så senaste SMS å samtalslista är från den 19:e.
Last edited: 22 januari 2012