Recensera ditt senaste teknikköp

Diskussion i 'Off Topic' startad av Oceanic, 18 sept 2019.

  1. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 395
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Jag ser många posts sina nya pryl köp i tråden Bilder på ditt senaste teknikköp!

    Men vore intressant att höra vad folk tycker om sina produkter som de köpt.

    Så skriva gärna det här.
     
  2. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 395
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Jag har nu använt dessa i drygt en vecka. Det är främst avsett för att ha på jobbet, främst att lyssna på Podcast. Laddningstationen ser ut som en puck och ser både bra ut och funkar väldigt bra, jag hade i ärlighetens namn önskat lite större batteri i den. Den ska klara ca 3 laddningar dock... Vilket jag tror kan bli ett problem om man lyssnar större delen under sin vakna tid. Laddningen är dock väldigt snabb. (en timmes lyssnade på 7 minuter)

    Rent estetiskt kommer inte formgivningen vinna några skönhetspriser, här är det funktion över form som gäller. Det finns 3 olika tips att välja mellan. Men jag tror nog att det hade varit bra om man fått välja mellan olika storlek på metalbygel också... den är anpassad att den ska passa till även de med stora öron.. så hur mkt enheten smälter in med personen varierar väldigt mkt på om du har stora öron eller inte... har du stora öron kommer enheten gömmas rätt bra bakom öronen... hur som helst för mig är detta ett arbetsredskap... där man får bästa av två världar där man ocså tar in omginingsljudet.

    Batteritiden. Jag har inte riktigt mätt om jag ska vara ärlig. Finns också 2 olika lägen en som använder SBC och den andra ACC. jag har valt ACC vilket priorterar ljudkvalité framför speltid. Vid A/B testande frammåt tillbaka upplever jag ACC läget som något mer mjukare och detaljerat ljud...
    Vid tillfälle ska jag prova SBC lälget en hel dag för att att jämföra batteritid. Jag har nämligen sett lite olika specar vissa säger runt 2 timmar medans andra runt 4 timmar. Även andra parameterar som ljudvolym osv spelar roll...

    Ljudkvalitén är jag väldigt nöjd med, många kommer klaga på att det är för lite bas, men det finns nog en anledning till det, basen kommer nämligen tränga bort det mesta av de omgivande ljudet. För mig är det väldigt lagom bas, ljudet kännns väldigt naturligt klart och detaljrikt. Funkar till den mesta typer av musik. Podcast låter så klart väldigt bra, på jobbet har jag alltid lyssnat bara i ett öra innan, nu kan jag äntligen lyssna i stereo med båda öronen och dessutom höra min omgivning. Så ja hela dual listening experience grejjen funkar helt fantastiskt bra. Tror inte det finns något liknande just nu som funkar lika bra.

    Ursprungspriset är runt 3000 kr, vilket jag kan tycka är lite väl dyrt. Men samtidigt... om du värdesätter dual listening funktionen så kan det vara värt, ljudmässigt får man helt klart bättre slutna lurar i prisklassen, men med tanke på att man hör både omgivningen och din egna musik/podcast så låter det helt fantatsikt, finns mkt detaljrikedom i ljudet helt klart. Nu verkar det som ljudet håller på att sänkas en aning.Känns som priset just nu på 1650 som sony säljer den för känns mer rimligt.

    Some bluetooth headset, är samtalskvalitén helt ok, men med tanke på att den har 4 mickar så hade man helt klart kunnat förvänta sig bättre, men det fyller helt klart sin funktion folk hör vad man säger men inget utöver det vanliga, brusreduceringen verkar funka bra dock. En stor nackdel är att man inte kan ansluta till mer än en enhet samtidigt, det är en stor nackdel tex på jobbet där man vill kunna ansluta till sin privata och jobb mobilen samtidigt.

    Den medföljande appen har endel bra funktioner som tex dynamisk normalisering detta är bra för framförallt med podcast med låg volym. Adaptiv volymkontroll ska funka hela ok.. har inte använt det så mkt själv då jag föredrar att ha jämn volym. Det finns även en hel del lulllull med. Vill man använda google assisteten finns det mång amöjligheter att göra detta.

    En annan nackdel är att toch knapparna för att tex juster volym och trycka paus och stop funkar väldigt dåligt, paus och stop funkar ok även om man får trycka rätt hårt vilket gör att man får ont i öronen efter ett tag. De skulle varit mer tryckkänsliga, swipe funktionen för att juster volymen upp och ner funkar väldigt dåligt... och finns även för få lägen.. antingen blir det för högt eller lågt i min mening.. funktionen funkar.. men man får ofta swipe flera gånger extra... för att den ska reagerar... Tror dessvärrei nte detta är något de kan fixa med mjukvara utan det är nog ett hårdvaruproblem.

    Men för att summera även om ear duo har lite problem med vissa grejjor och inte är 100% perfekt så är jag ändå 100% nöjd dual listening upplevelsen har verkligen revolutionerat min arbetsmiljö nu blir det mkt roligare att lyssna på poddar och även musik på jobbet samtidigt som jag inte behöver vara orolig för att jag missar något i min omgivning, och ljudet var helt klart bättre än vad jag vågat hoppats på. Hoppas de släpper en uppföljare med samma koncept, att sony nu har sänkt priset på dessa med 40% är kanske en indikation att något nytt är på gång. som sagt som jobblurar är dessa helt perfekt... men att gå runt att lyssna på podcast i dessa även på fritiden är helt fantastiskt också... musik låter också väldigt bra.. vissa typer av musik låter dock bättre än annat.





    IMG_20190912_183708.jpg
     
    bernard gillar detta.
  3. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 629
    Mottagna gillanden:
    44 565
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Grym recension @Oceanic@Oceanic :) De ser rätt spännande ut.

    För de som vill ha en biligare variant finns en med sladd också, dock inte USB-C, utan bara 3,5mm: Sony Open-ear Stereo Headset STH40D - Sony Mobile (Global English)

    Är rätt bra vid utövande av utomhusaktiviter som cykling, jogging, inlines osv. Speciellt när det går undan vill man ju gärna höra sin omgivning av rätt uppenbara skäl, och även om många BT-headsets har en funktion för genomhörning, så fungerar det inte något vidare för att höra sin omgivning. Den funktionen är främst till för att man skall höra någon som står nära och talar till en.

    Ett alternativ är möjligen Aftershockz, men nackdelen med dem är att de är högljudda: Bone Conduction Headphones | AfterShokz. De har precis släppt en ny variant som heter AeorPex: Aeropex
     
    Last edited: 18 sept 2019
  4. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 395
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Jo jag hade just AeorPex innan, de är perfekta för podcasts, men du får mer ett hifi ljud med ear duo.
    Aeropex har dock många fördelar så beroende på person kan aeropex vara det bättre valet. Mitt val faller ändå på Ear duo mellan dessa pågrund av mångsidigheten. Men jag kommer sakna lite den futuristiska känslan och blickar man får med dom, de är helt klart coola. Aeropex lurarna har dom fixat mkt av läckaget de läcker inte alls lika mkt längre. Så jag kan lyssna tex på podcast på jobbet i offentlig miljö utan att de hör. kör du dock hårdrock eller något på högsta volym ja.. visst de kommer nog läcka lite men de kommer inte höra vad det är du lyssnar på direkt. Aeropex är betydligt snällare mot öronen också, där jag kan känna mig lite utmattad i öronen efter ett arbetspass lyssnat på podcast på hög volym större delen av passet så känns det inte nånting alls med aereopex så är man orolig för att utveckla tinitus eller hörsel problem rekommenderar jag även aeropex. Sedan hör du omgvingen ändå bättre med aeropex.. då man inte ens har något i öronen...

    Alla dessa nya produkter som har passthrough funktion tror jag inte riktigt på... än så länge... för att de ska sätta på mikfroner som kan låta lika bra som vår egna öronen är väldigt svårt... men gillar konceptet.


    En extremt viktig detalj med aeropex är att om du sätter på dig öronproppar kommer dessa lurar låta minst 2-3 gånger bättre nu får du helt plötsligt bas, örat måste vara tillslutet för att det ska kunna skapas bas. Så skillnaden med och utan öronproppar är minst sagt imponerande. De finns även 2 st EQ inställningar för Aeropex, en med öronproppar och en utan. Jag hade önskat att de fanns något lite smidigare sätt att täppa till öronen än dessa öronproppar.. som följer med.. du kan ju givetvis fixa din egen lösning. Men ja med öronproppar blir det en helt annan upplevelse.

    för detaljrikedomen är ändå rätt imponerande..med tanke på att man inte ens har det i örat..
    men mkt försvinner med avsaknden av bas.. du får dock det med öronpropparna.

    Gällande ear duo... så det lite av samma sak.. håller du för hålet är ljudet ska läcker in blir det helt andra lurar också med mer bas.. hade varit häftigt om man hade något form av "spjäll" med en elektronsikt rörlig del som man kan täppa till i appen som täpper igen hålet så örat tillsluts... det hade varit väldigt futurustiskt.. om det gick att ordna..

    IMG_20190805_222344.jpg
     
    bernard gillar detta.
  5. Psicosis

    Psicosis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    1 927
    Mottagna gillanden:
    2 516
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB
    Platta:
    iPad Pro 12,9" (2017)
    [​IMG]

    Beställde dessa i mitten av juli som tänkta ersättare av mina Jabra 65T som ballat ur (bootloop typ). Idag dök de upp. Efter knappt 20 minuters lyssnande kan jag tyvärr konstatera att jag med största sannolikhet slängt 900 spänn i sjön.

    Hela "grejen" med dessa är dels att de är *extremt* små/lätta, (3,9 g / hörlur) samt att det väldigt biffiga laddfodralet kan leda till totalt 80 timmars lyssnande. Fodralet har dessutom en poweroutput så att man kan nödladda mobilen om man skulle behöva det.

    Här är mina problem hittills:

    Ingen USB C. (ingen dealbraker, men bra att veta).

    De är *för små* det är på riktigt obehagligt att ha dom i öronen då det känns som att de kommer halka rakt in i mina hörselkanaler (så är naturligtvis inte fallet egentligen) Men känslan är riktigt obehaglig.

    Dessutom är dessa de första in-ears jag provat på bra många år som orsakar smärta i mina öron, detta inträffade efter endast ett par minuter.

    Som om inte detta vore nog så lider laddningsfodralet av rent horribel "coilwhine" Så fort man lägger lurarna på laddning tjuter det som om man har tinitus, det är ingen överdrift - det är RIKTIGT irriterande. Kan mycket väl vara så att jag fått ett bokstavligt måndags-ex förstås... Satans trist oavsett.

    Undvik.
     
    Last edited: 30 sept 2019
  6. dannejanne

    dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2011
    Inlägg:
    9 048
    Mottagna gillanden:
    8 491
    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V

    MINA ENHETER

    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V
    Vivo Nex 3

    Nu har jag kört den i ett par dagar och har hunnit bilda mig en liten uppfattning om den. Det som det talas mest om är ju givetvis skärmen. Den så kallade waterfall skärmen. Vad ska man säga. Det är snyggt. Ser väldigt bra ut. Men edgeskärmar är ju inte min favorit direkt pga skäl som har diskuterats till döds redan så jag går inte in på den delen. Det jag måste ge ett väldigt stort plus för är hur bra palm rejection fungerar. Jag har inte en endaste gång hittills lagt märke till något feltryck eller att telefonen inte har svarat på input pga att skärmen registrerar fel. Så den delen fungerar klanderfritt i princip i alla fall än så länge. Apropå skärmen så har de ju fått skippa hårdvaruknappar för strömknapp och volymknappar pga dess stora sluttning. Detta fungerar också över förväntan faktiskt och jag kan inte säga att jag direkt saknar hårdvaruknappar även om de är lättare att känna med fingrarna. Delen där strömknappen sitter är räfflad i alla fall så det känner man med fingret. Knapparna ger bra haptisk feedback när man trycker på dem så man får lite känsla av en knapp på något vis.

    Den haptiska motorn håller rätt hög klass och känns precis. Den ger till exempel utmärkt och väldigt skön feedback när man skriver på tangentbordet. Tydlig och precis vibration som går att ställa in i intensitet.

    Inte gjort något utförligt test av kameran men den verkar kapabel. Jag gillar färgerna från den och balansen i fotona behöver inte redigera alltför ofta. Zoomar man in ser det ofta lite mjukt ut och saknar detaljer. Men foton är också 16mp så de är lite större än vanligt och skalar man ned till 12mp som många har ser det nog lite normalare ut. Men överlag hittills nöjd med kameran och vilken typ av foton den ger mig även om jag skulle önska mer skärpa framförallt i mörker då det kan få lite vattenmålningseffekt när man zoomar in. Inte ens hunnit testa macro än som ska kunna komma väldigt nära. Nattläget ger naturligare bilder än P30 Pro som gärna gjorde det mycket ljusare än vad man såg med ögat. Nex 3 håller det på en mer normal nivå.

    Batteritiden verkar väldigt bra. Ungefär i klass med P30 Pro verkar det som. Mjukvaran är annorlunda. Det tycker jag personligen inte innebär dåligt per automatik. Jag gillar inte ren Android och föredrar ett tungt modifierat gränssnitt. Men man måste lära om sig var saker ligger och hur saker fungerar. Inga quick settings i notifieringspanelen till exempel. De finns i kontrollcentret som man når genom att svepa upp nedifrån. Det har fördelen att man når slidern för ljusstyrka och andra saker snabbare och enklare. Lite som iOS fungerar på äldre enheter. Dark mode finns i deras egen tappning då den ligger på Android 9. Det triggar mörkt läge i alla appar som stödjer det numera.

    Telefonen har tack och lov ett 3,5mm uttag och pluggar man in ett par bra hörlurar i den så får man fantastiskt ljud i hörlurarna. Det hörs att det sitter en bra DAC i den och det blir stor skillnad om man jämför med den avstängd. Mycket god rymd i ljudet och låter allmänt väldigt bra så de som gillar bra ljud kommer inte bli besvikna.

    Utöver allt detta är telefonen väldigt snabb och riktigt len och flyter på utan hack eller lag. Känns väldigt kvick och väloptimerad.
     
    Last edited: 22 okt 2019
    bernard och flipp gillar detta.
  7. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Mitt senaste teknikköp var ett stort misstag och jag önskar att jag aldrig gjort det. OnePlus 7 Pro. Den är så otroligt mycket sämre än OnePlus 6 så det är skrämmande. Jag skäms för att jag köpte den samtidigt som världen står inför otroliga miljö- och klimatproblem. Fullständigt galenskap. Jag måste verkligen tänka innan jag köper, det får inte bli en OnePlus 7 Pro igen. Min OnePlus 6 måste hålla i många år, jag kan inte med gott samvete byta mobil hela tiden.

    Ja, det är kul att köpa nytt. Hållbart? Nej, inte det allra minsta.
     
  8. rince0r

    rince0r Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2013
    Inlägg:
    546
    Mottagna gillanden:
    774
    Telefon:
    iPhone 13 Pro Max

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 13 Pro Max
    Vilken 360-vändning... Blev telefonen helt plötsligt dålig för att den inte röstade på Miljöpartiet?
     
  9. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Ibland så vaknar man och inser saker. Särskilt om man läser på ordentligt. Nej, jag röstar inte på MP.
     
  10. flipp

    flipp Android Expert Moderator

    Blev medlem:
    17 jan 2010
    Inlägg:
    10 389
    Mottagna gillanden:
    8 339
    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi 11 Pro
    En fundering. Är det verkligen vettigt att ha en samlad tråd för recensioner? Om man vill åt en recension av en specifik telefon/enhet blir det svårt att hitta till det aktuella inlägget, speciellt om tråden växer. Då kanske det är bättre att starta en tråd i respektive enhets eget forum och lägga upp recensionen där.
     
  11. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 395
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    nu är det ju långt ifrån telefoner alla typer av prylar vi köper därför jag skapade tråden i detta fallet fanns de en tråd mobilen dock
     
  12. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 395
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Köpte ett Cooler Master SK650 med röda brytare.

    [​IMG]
    Första intryk. Rent estetiskt är det extremt fin design och ser iögonfallande ut.

    Tangentbord är ju en sådan sak man igentligen ska prova i butik.
    Men detta tangentbord måste tyvärr tillbaka. Det känns inte alls skönt att skriva på, detta är ju en smaksak... jag gillad tanken på low profile wilfe då jag är Cooler Master SK650an att skriva med typ logitech k810. Besvikelsen i tangentbordet ligger först och främstr att travel distance fortfarande är för högt för smak.
     
  13. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 395
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Köpte logitech mx keys

    MX Keys – trådlöst upplyst tangentbord

    [​IMG]

    Mitt letande efter ett nytt tangentbord har blivit en utdragen historia.
    Det har blivit att jag fått prova mig fram och skickat tillbaka.

    De absolut bästa tangentborden jag hade tidigare är Logitech K810, detta tangenbord var en ren fröjd att skriva på, innan det hade jag ett Logitech K750 Solar (som jag till min stora förvåning nu ser har släppts igen). Efter k810 tyckte jag det verkade som att kvaliten för logitech sjönk rejällt.

    Jag var inte på jakt efter ett gaming tangenbord i första hand men det har ändå blivit att jag försökte prova mig på tangentbord med mekansika brytare. Först ut var Cooler Master keys med blå brytare.
    Hade igentligen ingen aning om hurvida jag skulle gilla blå brytare eller inte, men det korta svaret är att jag avskydde det.

    Efter det blev det Cooler master SK650 med mekansika brytare, det skulle efterlikna röda brytare, i korthet så avskydda jag det också.

    Så jag började inse att mekaniska bryater är nog inget för mig, det känns så enormt old school med så mkt key travel på tangenterna, SK650 som var lågprofil tangentbord dessutom rådde inte bot på detta tyckte jag. Jag tänkte som sista förssök prova på Steelseries Apex Pro som verkade på pappret vara imponerande med justerbara brytare.

    Det slutade ändå med att jag köpte Logitech MX keys. Jag försökte kolla på ett antal youtube videos och även se betyg på amazon för att hitta nån form av konsensus, betygen på amazon har en överväldigande majoritet med 5 stjärnor. Så känndes som ett säkert kort, även om jag var lite orolig för att de skulle vara en viss plastig känsla av tangenterna.

    jag hämta upp tangentbordet på elgiganten påväg till jobbet, kunde så klart inte hålla mig så fick plocka upp det på jobbet för att känna lite på tangenterna, det första intrycket var negativt, det känndes lite plastigt. Men Kännde då att jag inte orkar leta mer att det får vara nog och att det får duga.

    Hur som helst när jag kom hem och började skriva på det på riktigt så föränades intrycket helt och hållet jag kännde direkt att jag jag skriver mycket snabbt på det här tangentbordet och att det är väldigt skönt att skriva på och bra på ljud. LED bakgrungsbelysningen gör det också väldigt snyggt och har det på i stort set hela tiden. Plastighetskänslan finns ej kvar längre....själva konstruktionen är metall.
    Varje tangent har som en lite grop vilket gör det ännu skönare att skriva på .

    Så precis som jag blev med K810 så är jag nu frälst i detta tangentbord!
    Är sjukt nöjd med detta och tror det inte går att hitta en tangenbord som är mer bekvämt att skriva på just nu. Och något jag ändp vill tillägga är att tangentbordet helt klart ser snyggare ut i verkligheten, det kan se lite plastigt ut på bild tycker jag...

    Jag hade gärna sett en TKL version. Det är en nackdel som ajg ser det att det är ganska brett det innebär att när jag använder musen får jag ha ute armen ganska långt till höger hade varit med ergonomiskt om man kunde ha musen lite mer till vänster. Men ja det är ingen dealbreaker just nu iallafall ibland kan det vara bra att ha när man gör budget osv...
    men hade helt klart föredragit TKL.

    Jag köpte också med handledsstödet som är perfekt mjukt och skön matt finish på och ser elegant ut också.

    Ja så betyget får ändå bli 10/10.

    Nu funderar jag på om jag även ska slå till på deras MX Master 3 Mus också då min gammla MX master börjar bli gammal nu.
     
  14. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 395
    Mottagna gillanden:
    4 146
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    <b>PowerDrive III</b> Duo

    [​IMG]

    Ja jag är riktigt nöjd med denna, den laddar till och med snabbare än min laddare jag har hemma som följde med min telefon Mate 20 X. Så när det är några timmar kvar på mitt arbetspass brukar jag ladda i ca 30-45 minuter och de blir typ 90%.

    Vet inte exakt hur IQ teknologin fungerar, men det verkar som att den testar sig fram stegvis och ökar styrkan steg för steg? för verkar gå lite segt ibörjan men sedan när man låter den ligga en stund så ser man att det gått upp rejällt i procent.

    Denna finns inte att köpa i Sverige ännu men går att köpa från amazon.de
    Den ska klara 36W.
     
  15. Kingson

    Kingson Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2015
    Inlägg:
    1 268
    Mottagna gillanden:
    792
    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max
    Hur är den ? Hur känns den ? Bra och dåligt med den ? Jag funderar på att köpa en :D
     
  16. Miiliio

    Miiliio Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2012
    Inlägg:
    1 946
    Mottagna gillanden:
    1 277
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9
    Kommer från en 5x och det känns som en värdig uppdatering. Är man vad vid en tung 5x så känns 6x titan som en fejt klocka. Gillar knapparna hur dom små klickar nu när man trycker på dom. Och skärmen känns mycket större. Har inte hunnit testa alla funktioner [emoji28]

    [​IMG]
     
  17. Kingson

    Kingson Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2015
    Inlägg:
    1 268
    Mottagna gillanden:
    792
    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max
    Grymt. Jag har inte bestämt mig än om det blir den eller Delta...

    Screenshot_20191221-192005_Chrome.jpg
     
  18. Miiliio

    Miiliio Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2012
    Inlägg:
    1 946
    Mottagna gillanden:
    1 277
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9
    Jag köpte min på BF och fick ner den till 9500kr plus att jag fick lite tillbaka Refunder. Så jag är galet nöjd.

    Den såg fin ut. Fast som det ser på bilden är det den gamla skärmen med tjockare svart ram. [emoji28] gillar den nya stora skärmen. Den gör mycket. Plus att den har några gb till Spotify listor [emoji1362]
     
  19. Kingson

    Kingson Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jun 2015
    Inlägg:
    1 268
    Mottagna gillanden:
    792
    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla - Tele2 - Telia 3s
    Telefon:
    Iphone 13 pro max
    Ahaa bra ju! Fungerar GooglePay på dom ? :o
     
  20. Miiliio

    Miiliio Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2012
    Inlägg:
    1 946
    Mottagna gillanden:
    1 277
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9
    Köpte på BF och då var den ned på 9500kr hos klockia.se blus att jag fick 250kr typ på Refunder. Så blev bra pris. [emoji1]