Tips: Recensionstråden för Galaxy S4

Diskussion i 'Galaxy S4 - Allmänt' startad av TazZy, 24 mar 2013.

1. DrT

DrT Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 499

MINA ENHETER

2. Newklear

Newklear Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15

MINA ENHETER

3. DrT

DrT Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 499

MINA ENHETER

Kameratest:

http://translate.google.com/transla.../mobile-review.com/review/phototest2013.shtml

"Conclusion
    In fact, all the smart phones of today are very well photographed, only quibble would be the real geeks or professionals in Art. However, the winner in a highly subjective survey will still have to determine.

I'll start with the device, which scored according to my data, the lowest result - it Meizu MX2. C on the other hand, MX2 - no photo oriented flagship model: it is interesting to see a (one of the best) and compact dimensions. Nomination made by Meizu, lack of a more precise white balance and sharpness. Also, do not forget that in this comparison MX2 stands still at the lower border of the price, so the quality of pictures, if you take that into account, it turns out good.

The second place is taken by the end of Sony Xperia Z. It seems that the software is clearly "nedopileno": not very clear pictures, there is a lot of red shades of color.

Next - Samsung Galaxy Note II. Good camera, but often lies BB, do not know how to choose the point of focus for the exhibition, a lot of noise when shooting in low light.

The next smartphone is very difficult to determine the podium. For example, Nokia Lumia 920 is best "fotkaet" at night as during the day photos with "Lumiya" so-so. HTC Butterfly - a good option for almost all conditions, but slightly behind other devices.

Camera HTC One seemed to me strange: in some circumstances come out very sharp photos in other smartphone loses even MX2. Best shots are obtained when shooting in poor conditions, as the device has an optical image stabilizer (you can reduce the exposure and the value of ISO). As part of the video - the best of all (perhaps on par with the Nokia Lumia 920).

Interestingly, the Apple iPhone 5 is probably the most versatile mobile camera: in almost all cases, I rate it if you do not "excellent", then to "very good." In addition, iPhone 5 has the easiest interface and the lens does not need to rub after each removing the smartphone from the holster or pocket.

A special case is Nokia PureView 808. If you close your eyes to the "dead" operating system Symbian, then Nokia 808 photographs almost perfectly. Approximately at the same level removes Samsung Galaxy S4: great job white balance, accurate selection of exposure, a very wide dynamic range (probably because of the files on the go with the SGS 5-9 MB), the highest detail, a soft noise suppression, a lot of settings, effects and filters.

Therefore Nokia PureView 808 and Samsung Galaxy S4 can rightly divide the first place"

Last edited: 18 apr 2013
    Dikkie, TazZy, Seroc och 1 annan gillar detta.
  4. Lenax

Lenax Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    47

MINA ENHETER

Uppdaterat test av GSM Arena - med slutliga programvaran (tydligen en del ändringar) ...eller förresten "slutlig" är väl inte rätt ord, den kommer ju uppdateras xx-antal gånger :-). Det ska ju i alla fall vara den som gäller vid säljstart 27 apr.
    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4-review-914.php

TazZy och Seroc gillar detta.
  5. hackeron

hackeron Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

6. filur93

filur93 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

7. pjm1891

pjm1891 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    865
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 16 PM

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 16 PM
    Då har Android Authority släppt sin recension.

[YOUTUBE]U8STgCviLe0#[/YOUTUBE]

filur93, Davil, acr och 4 andra gillar detta.
  8. marw77

marw77 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

Desert Rat gillar detta.
  9. hackeron

hackeron Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

10. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Den är inte ens 2 veckor lol. Och ingen har länkat den tidigare så..

11. filur93

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

Jo, indirekt. Skippy skapade en tråd där hon tipsade om hans klipp :P

12. filur93

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

Mer klipp!

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/JkppOZrHmQ4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/C5w5nHSwE5Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

En annan reveiw, men som inte var tillräckligt bra för att få bäddas in här. Länken får räcka :P http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2YNE8MteKSM

Last edited: 22 apr 2013
    hackeron gillar detta.
  13. pettson3816

pettson3816 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

14. filur93

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

Den här snubben har en mängd videos också! http://www.youtube.com/user/gadgetjm/videos

Edit: Han postade precis sin review :)

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/yqaAKGSnGEQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Last edited: 22 apr 2013
  15. Hampa_D

Hampa_D Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

16. skippy

skippy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Känns ju nästan onödigt att jag köpte ett skärmskydd, om skärmen är såpass reptålig? :eek:

Men jag antar att det är bäst att vara på den säkra sidan helt och hållet! :P PS. Fan vad SGS4 verkar vara en bra telefon. Nu fick du mig att längta efter den ännu mer Pettson3816 :P

17. easycure1974

easycure1974 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 368
    Telefon:
    iPhone 13 PRO

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone 13 PRO
    Precis som han ovan skriver så prova med lite sand istället så ska du få se på repor :-) Knivtest är ju helt menlöst, häftigt att se men ingen verklighetsförankring. Att man råkar få in lite finkorningt sand i fickan som sen kanske gnuggas lite mot skärmen är större risk för de flesta och då lär du se repor sen

Skickat från min C6603 via Tapatalk 2

18. skippy

skippy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Okej, ja då kan det nog vara bra med skydd ändå. Även om jag sällan är på stranden eller i sandlådor. :P Men man vet ju aldrig, liksom. :)

19. filur93

Mottagna gillanden:
    83

MINA ENHETER

Den har ju Gorilla Glass 3 så :)

20. skippy

skippy Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

hehe ja precis. :) SGS4 den förste telefonen som gjorde mig rejält förälskad! <3