ge oss en mail så vi kan maila och gnälla för 33 mb är inte okej, jag menar hur många lurs/modeller har 2.2 stock?
Var fanns formuläret du skrev i? Är vi fler som skriver att det (fortfarande) är för stort så minskar de nog storleken ytterligare. Stort plus till kodarna för att de faktiskt rättade till en del så fort.
HAha. jo "bara" hälften av vad den var innan. men ju fler av oss som "klagar" på dem så kommer den kanske ner mer.
Min är fortfarande på 33 mb när jag kollar under application Info. Nerladdningen verkar vara på 16 mb
Från 33 till 16 mb är ju en bedrift, eller? Har inte provat denna då jag inte har en android nalle än (Frugan har minin) Men en sådan stor minskning av programmet så fort, får mig att misstänka att det har dragit ner på grafiken eller har minskat antalet recept i appen, snarare än att ha flyttat ut datan till sdkortet. Vilket får en att hoppas att de inte släpper detta nu.
Som sagt så hade det varit uppskattat om de kunde låta en flytta den till SD-kortet på 2.2. Den tar drygt 18 mb för mig, antar att det är 16 mb + data av mitt användande eller någonting i den stilen. Den var drygt 16 mb när jag drog ner den iaf.
Enligt min lur när jag går in och tittar så rapporterar den: Storage Total: 34,76MB Application: 33,18MB Data: 1,59MB Cache: 0,00B version 1.01 av appen...