Köpte det nu och när man installerat det vill det ladda ner mer data. Hur mycket vet jag inte än, men att köra via WiFi är nog inte fel. Ska testa spelet om en stund.
funkar utan problem på min desire, snyggt absolut men vad gör det när spelet i sig inte är så kul. ska lira lite mer i afton och bygga mig en bättre uppfattning men de första 5 banorna va sådär....
Flyter på bra på SGS. Lätt i början men kommer nog att hålla ett tag. Riktigt snyggt dessutom. Klart värt en sketen tjuga.
Aningens laggigt på min Desire tyckte jag men helt ok efter en jättekort test! Får testa att spela ordentligt inatt så jag kan göra en refund, kändes inte riktigt så roligt jag hade hoppats men det kanske går över!
Väääldigt likt gamla Death Rally på PC vad jag kan se på screenshots och videos Det kunde man köra 2 pers samtidigt på samma PC var skitskoj! http://www.google.se/images?hl=sv&q...esult_group&ct=title&resnum=2&ved=0CDAQsAQwAQ
Funkar mycket väl på min Desire, går dock inte speciellt snabbt men inget lagg. Måste säga att att jag fullkomligt älskar 'delivery mode'. Sammanfattat tycker jag detta spel var värt väntan och det konkurrerar med 'Angry Birds' och 'Spaghetti and Marsmellovs' om det bästa spelet installerat på min telefon och jag har köpt över 30 spel och spelat betydligt fler.