Laddar ner nu till min San Francisco/Blade. Återkommer med hur det fungerar snart. EDIT: Fullt spelbart. Någon framedrop men inget som stör så mycket.
Download går extremt segt efter installationen för mig, kommer att ta flera timmar. Upplevde ni som lyckats få ner det samma sak? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
För mig (och andra jag läst kommentarer av på nätet) så tog det mellan fem och tio minuter innan nedladdningen av filer till SD-kortet kom igång, men sedan gick det på ett par minuter.
Mycket snyggt och flyter på hur bra som helst på SGS, men jag lyckas inte regga något konto! Kan bara spela singelplayer, någon som upplevt samma problem?
Såg förresten följande på Pixelbites sida på Facebook: Pixelbite - About updates: We have an update schedule for features we wish to add - so don't worry there will be updates. Right now we're awaiting your feedback to learn in what direction we should take the game, or if there should be any issues we need to resolve in the first update. Everyone involved (Pixelbite, EA and Polarbit) are keen to keep supporting this game. Låter lovande!
Att kunna styra med volymknapparna tycker jag vore trevligt. Ska maila dom och kolla om det är något som de kan implementera.
Suck ännu ett spel som inte installeras helt på minneskortet, varför är det så svårt att göra stöd för att man kan flytta det. hade 21 mb ledigt efter installation är det 15mb.
Ja, det är lite märkligt. Just lagringsutrymmet måste vara en av de största nackdelarna med Desiren (och Legend, va?) Med en Galaxy S i fickan behöver man aldrig ens reflektera hur mycket plats man har kvar av 1.5 GB (fast det finns ju annat att reta sig på med SGS).
jag har en grej jag skulle vilja framföra.. vore bra om det gick vrida skärmen 180 grader ... När jag spelar på min galaxy s hamnar mitt finger över högtalaren så den härliga musiken försvinner.. eller hörs bara lite ibland