Har tankat ner spelet och "installerades utan problem". Men när jag startar det så står det "Downloading game data to your SD card, one time only download" och en progress bar som inte rör på sig överhuvudtaget. Fler med samma problem? Jag kör Desire. *edit* Den rörde på sig sakta men säkert tillslut, trots att jag satt på bra wifi.
Så gå in under Settings och bocka för "Flip" då så händer just det du efterlyser... (Jag rekommenderar att samtidigt ändra styrningen till typen "Tank" så man får en styrpil till vänster och en till höger istället för att ha bägge till vänster. )
Jag har provat det... skönt i början men sen blir man irriterad för att man inte kan bromsa lite vid vissa skarpa kurvor... Gick över till standard efter det. Och rattarna är alldeles för komplicerade! Man ska lätt ha standard utan autogas för där är det inte bara rakt fram, där måste man svänga vid vissa tillfällen och att köra och svänga samtidigt funkar utmärkt på Desires ''crappy'' multitouch!
Det var ju riktigt kul spel. Har bara kört två banor än men det kan nog bli många timmar med detta spelet. Fungerar ju kanon på X10.
Det här måste va mitt bästa köp på market Multiplayer är också riktigt kul. De flesta man möter verkar köra med iPhone. vilken ar eran favoritbana respektive bil? Jag gillar Blesser's bend och bilen som Hank kör. Är jag blind? jag hittar inte flip :S verkar som att iphone versionen en tutorial och ipad versionen har två extra banor, undrar varför de inte hamnade i androidversionen.
Humm, har det hänt något med spelet? Sett det innan på market, men idag är länken "trasig" och söker man så hittar man det inte.
Synd att det hackar på min Desire, hade säkert varit kul annars :/ Någon med Desire som kan bekräfta att jag måste göra en hardreset för att fixa hacket?
på min flyter det hur bra som helst, varför skulle du behöva göra en hardreset för att få det att fungera?
Finns inte - Rörde ihop det med Mini Squadron där jag var inne och pillade på kontrollerna nyligen. Förlåt.
den som säger att det inte hackar på en desire ljuger, det är omöjligt det hackar även om man kör solo på timeattack efter ett par banor.
kanske på en nybootad telefon eller? annars förstår jag inte hur det är möjligt då grafikchippet i desire nu är ganska kasst. har inte alls mycket skit igång ändå hackar det till o ifrån störigt.
ja eftersom om det fungerar bra för vissa på Desire så antar jag att jag har något skit på telefonen eftersom det hackar för mig. Hjälper inte att starta om luren heller, samma hack ändå. Tråkigt på ett spel med potential :/ Alla andra spel fungerar perfekt, angry birds tex flyter fint. Skulle gärna vilja sen en youtube film med nån som kör på desire för att bilda mig en uppfattning.
på min desire hackar det inte när man kör solo, men det hackar en hel del när man kör mot 5 bottar på thrasher hill och alla bilar är på skärmen samtidigt. och liknande situationer.
Jag kör DESIRE (2.2) och jag lovar på heder och samvete att jag inte märkt att något lagg överhuvudtaget ! Jag har fullt i minnet (18mb ledigt) 32gb minneskort (8gb ledigt) Jag har "gamla" versionen av DESIRE, den med AMOLED .