Kanske har tagits upp tidigare men nån annan som har problem med att hämta leaderboard-scorsen? Den bara hämtar i all evighet och måste stänga av spelet via en taskkiller för att komma ur det..
Tja! Har en htc desire. Är det normalt att reckles racing laggar på en desire? Syns motståndarbilar på skärmen laggar det rejält, men när man väl kört ifrån dem och är själv så smålaggar det bara. Visst det är snyggt osv, men man kan inte släppa en spel idag som inte fungerar på htc desire, då väldigt många har den. Tråkigt att det endast finns typ 4 android-telefoner med en vettig gpu, men nu är det ju så det är, så då får man anpassa grafiken tycker man ju..
Är det bara jag som fått problemet att appen misslyckades med att ladda ner den nya banan första gången och nu inte försöker alls längre? Tog bort temp-filen som skapats också och rensade loggen som innehöll den misslyckade statusen. I övrigt rullar det på som vanligt men saknar den nya banan. Pratade lite med polarbit idag också (eftersom jag skickat in en justerad ikon åt dem) och han visste inte heller. Vore intressant att veta om någon har en lösning på detta eller i annat fall att någon skulle kunna skicka den nya vps-filen i ett PM eller nåt. Givetvis kan jag slänga upp en screenshot från Google Checkout eller liknande för att visa att jag köpt det i så fall, om någon skulle tvivla. EDIT: Haha, den lade ju till en flik vid namn "Pack #1" och där kunde man klicka för att den skulle ladda ner den igen. Nu fungerar det bra.
och hur är det med multiplayer? funkar det för er? skulle testa med en kompis, men det gick ju inte ens att regga sig
Okej, ska prova hur det går med class 4 nu! Edit: Roligt spel! Fungerar bra och laggar inget, har ett class 4 minneskort om det nu påverkar?
Jag har ett grymt stort problem med Reckless Racing. Efter uppdatering till Froyo kan jag inte installera det längre, det klagar på att att det finns för lite minne men det finns hur mycket plats som helst. Någon som har ett förslag eller två på hur man kan lösa detta?
Frågan är dock varför det behöver göra det i så fall? Även Class 2-kort från vettiga tillverkare har ju läshastigheter runt 10 MB/s medan de har lägre skrivhastigheter. Varför skulle appen behöva skriva till minneskortet så mycket? Det enda jag kan tänka mig är att den möjligtvis sparar den "ghost car" som visas men i så fall vore det vättigare att lagra den i ram i min mening och sedan spara den först när ett race är slut. Det kan ju även vara så att de som har snabbare minneskort ofta kör Custom-roms som i många fall innehåller prestandaoptimeringar.
+1 Jag har precis samma problem efter att ha uppdaterat från JP6 till JPA. Får följande fel: Reckless Racing Installation Unsuccessful EDIT: Jag provat en massa olika förslag, som att rensa Market data/cache, avinstallera updates, försöka ha SD kortet unmounted, osv. Det enda som funkade var att göra en Factory Reset på min Galaxy S. Efter omstart så loggade jag in mitt gmail konto o installerade Reckless Racing, så funkade det! Som tur gjorde jag nyligen update till Froyo JPA (gjorde factory reset då också), så det fanns inte så mycket att ställa in igen. F.ö så är det en 5 stjärna app som ger valuta för pengarna. Bättre underhållning för ~21 kr får man leta efter. Men det gäller att de kommer med nya banor o spelsätt lite då och då.