Problem: recovery mode

Diskussion i 'Xperia Z3 - Allmänt' startad av mrcan, 20 jun 2015.

  1. mrcan

    mrcan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2012
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    hej jag skulle precis fabriksåterställa min z3 och vill inte gå via menyn i inställningar utan jag vill gå genom recovery mode lr vad det kallas där man går upp och ner med volymknapparna men problemet är att jag inte kan komma in i det menyn jag har provat med volymknapparna efter att startat om telefonen men min led notifikationslampa tänds aldrig så det funkar ej. Verkar som att telefonen beteer sig som att den blivit rootad men det har den inte, iallafall inte avsiktligt och jag är den enda ägaren. Så snälla hjälp mig när jag håller i power och volym upp så dör den bara
     
  2. Cupcakes

    Cupcakes Mobilberoende Moderator

    Blev medlem:
    14 jan 2011
    Inlägg:
    14 938
    Mottagna gillanden:
    7 927
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Får jag fråga vad det är som gör att du vill återställa den via recoverymenyn istället?
     
  3. mrcan

    mrcan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2012
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    jag har en känsla av att det är "bättre" jag vill rensa cache och alllt som går och det finns där, dessutom är det konstigt att just min telefon inte kommer in på menyn på det sättet som står ska fungera
     
  4. Facemeat

    Facemeat Köttfejset Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2010
    Inlägg:
    3 039
    Mottagna gillanden:
    555
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Det fungerar exakt lika bra att återställa den via recovery mode som att återställa den i inställningarna när mobilen är uppstartad.