redigera dokument från Internet

Diskussion i 'Samsung' startad av fagerstromhans, 10 okt 2012.

1. fagerstromhans

fagerstromhans Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej

Jag har nyss skaffat mig denna vackra galaxy tab och behöver nu lite tips....

Har börjat använda mig av appen "pocket" som jag tycker funkar galant. Dock undrar jag om jag kan, efter att jag sparat ner en hemsida till pocket, redigera dokumentet i fråga?. Faktum är att jag har kopierat några låttexter till pocket, men skulle behöva stryka några rader som jag inte ska spela för nästkommande spelning. Drömscenariot vore om det ytterligare fanns enn app som jag kan skicka mina pocketdokument till, för att därifrån redigera. Jag vill helst kunna använda mig av pocket.

Mvh Hans

2. Trexgbg

Trexgbg Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    75
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Xiaomi mi 10t Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Xiaomi mi 10t Pro
    ROM:
    Orginal
    Telefon 2:
    Xiaomi mix2s
    ROM:
    Orginal
    Du kan skicka det du sparat i Pocket till valfri cloudtjänst typ Drive, dropbox osv. Det sparas som txt fil. Denna kan du sen redigera i valfritt program.

3. winnarburken

winnarburken Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Vad är det för fel på Google docs?

4. fagerstromhans

fagerstromhans Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

entertecken i Police Office

har nu löst det. Tydligen finns det ett undantag när det gäller ODT-Filer. Dropbox kan inte göra om den filen (?)
    Använder mig av polaris office just nu för att redigera texten. Dock finns dessa "entertecken" på varje rad i dokumentet + att detta tecken visas när jag trycker på Enter för att byta rad, förstår ni mig? Finns det någon inställning i programmet som tar bort detta?