Registrera sig som utvecklare på market

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av drewi, 2 okt 2010.

1. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 199

MINA ENHETER

Tog mig typ 4 dygn. Tog väl 6 mail varav en gång fick jag flera på samma dag men annars var det 24h per mail så det gäller att vara tydlig.
    Först så de typ till mig o ta upp dryg med checkoutsupporten men det sket sig.

2. nickelm

nickelm Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hmm... ja då hade det ju varit trevlig om man fick något svar snart, fick detta innan helgen...

"Thank you for taking the time to write to us. Our team is currently investigating your report. We hope to have a resolution soon, and will contact you when we have an update or if we need further information.

Thank you for your patience."

3. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 199

MINA ENHETER

Jag fick det, sedan ett svar. Jag svarade på det och som svar på mitt svar fick jag standardsvaret som jag redan fått från google i 4 andra mail, standardsvaret där lösningen givetvis inte fungerar och det är fan den jag mailar om i första fallet. Suck.

4. nickelm

nickelm Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Nu fungerade det helt plötsligt, inte fått något svar från google, men det funkade så kan ju hoppas de har löst buggen generellt så ingen annan behöver få samma problem i framtiden

5. Lusites

Lusites Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Exakt samma här. Nu kan jag logga in och ladda upp appen. Fick däremot ingen bekräftelse från Google. Så länge det funkar är jag nöjd. :teeth: