11:30:44AM System: “Hej och välkommen till Kundservice du pratar med Mikael C. Vad kan jag hjälpa dig med?”
11:30:44AM Rodryn: "Ovrigt"
11:31:22AM Rodryn: "Hej,,,tänkte höra med dig ang leveransdatum på galaxy nexus och om ni har lyckats få fram ett datum?"
11:31:41AM Kundservice (Mikael C): “Hejsan! Jag skall kolla upp det, ett ögonblick.”
11:31:48AM Rodryn: "tackar"
11:34:04AM Kundservice (Mikael C): “Samsung Galaxy Nexus har två veckors leveranstid från beställningsdag.”
11:34:30AM Rodryn: "ok, så eftersom jag beställde min för snart en månad sen så borde jag ha haft min för 1-2 veckor sen då?"
11:34:35AM Rodryn: ";-)"
11:35:16AM Rodryn: "det jag ville veta var mera, har ni fått in den på lager och om inte, när räknar ni med att få in den?"
11:35:21AM Kundservice (Mikael C): “Jag förstår hur din respons efter mitt svar

Men, preliminär säljstart låg under vecka 49/50 så det är från dessa det är 2 veckors leveranstid.”
11:35:41AM Kundservice (Mikael C): “Den finns i lager och skickas i turordning till dem som har beställt.”
11:36:42AM Rodryn: "ok, anledningen att man frågar är väl att det finns så många olika svar man har läst så jag var tvungen att fråga själv

"
11:36:50AM Rodryn: "Men men, tackar för svaret"
11:36:55AM Kundservice (Mikael C): “Varsågod. Är det något annat du undrar över?”
11:37:12AM Rodryn: "nä, är väl bara det"
11:37:21AM Kundservice (Mikael C): “Skulle det dyka upp några fler frågetecken är du välkommen att höra av dig igen. Ha en trevlig dag.”
Click to expand...