1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  2. Black Friday-rean har börjat. Tipsa och ta del av de bästa fynden i tipstråden. Se även diskussionstråden.
    Stäng notis

Reparation av Ninebot ES modellerna

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Remove, 13 okt 2019.

1. Remove

Remove Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Jag reparerar Segway Ninebot ES1 ES2 ES4 modellerna. Allt ifrån byte av hjul(gummit) till ändra i programvara så att den går snabbare och blir starkare i uppförsbackar.
    Några vanliga problem är att framhjulet slits eller hjullager blir dåliga och det gnisslar när man kör. Något som är svårt att fixa om man inte är händig.
    Hör av dig med ditt problem så tittar vi på en lösning.
    Jag tar 350kr för byte av de flesta delarna. Är de fler saker som ska bytas så kan jag ge ett bättre pris beroende på vad som ska bytas.
    Alla delar som behövs kommer jag hjälpa er att beställa så ni själva får bestämma leveranstiden.
    Vid vissa fall kan jag ha delar hemma.
    Vet du inte vad som är fel kan jag felsöka för 350kr och vill du sen ha en reparation så får du 50% rabatt på felsökningen.

Jag finns i Tumba(Stockholm)!
    Är det ett byte som kan göras hemma hos dig så kan jag komma dit men då tillkommer en avgift på 300kr. Tar det mer en en timme för mig att åka till dig så blir det dyrare.

Last edited: 14 okt 2019