Reset

Diskussion i 'Tattoo' startad av gustav.89, 11 aug 2010.

1. gustav.89

gustav.89 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Slog tydligen in mitt grafiska lösenord fel för många gånger så var tvungen att skriva in mina mail uppgifter men eftersom jag har glömt detta så ska jag reseta hela telefonen. Men jag kommer inte in i reset menyn, jag trycket och håller inne Home och Back knappen sen när jag trycker på röda luren så börjar den skärmen blinka och när jag släpper allt rebootar bara telen. Hur kommer jag inte så den stannar på reset menyn?

tacksam för svar!

2. Densvenske

Densvenske Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Menar du Hboot menyn? I så fall är det väl starta telefonen och håll inne home och stäng av knappen? sen bläddra med volymknapparna och välja med svara knappen :)

3. gustav.89

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nja funkar inte, den bara startar upp som vanligt :(
    Jag kom in i den innan och tryckte reset factory eller vad där stod men den startade bara om. Fattar inte o_O

4. gustav.89

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Och om man nu kommer in i menyn, vad ska man välja för att få en total återställning? Kommer bara tillbaka till den sidan där man ska skriva in mail och lösenord :(

5. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    350
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Har en Tatto i familjen & har hamnat i exakt samma läge, lyckas inte fabriksåterställa den heller genom att hålla in knapparna, händer inget. Man kommer bara fram till sidan där det står att man skrivit in grafiska lösenordet för många ggr & den ber om login till google. Har testat att logga in på flera befintliga konton men den verkar inte ens försöka koppla upp utan det står omgående fel lösen eller användarnamn.

Hjälp!