Ringer fel person...

Discussion in 'Xperia X10 (2010)' started by Cap_a, Aug 6, 2010.

1. Cap_a

Cap_a Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har vid minst två tillfällen råkat ut för en lustig sak.
    Nämligen att när jag ska ringa upp senaste missade samtalet från samtalsloggen så ringer den istället upp den senaste uppringda från Google gesture search.
    Först trodde jag att jag bara tryckt fel i samtalsloggen, men nu har jag varit mer uppmärksam och då har det visat sig att den som sagt ringer upp den som jag senast ringt från gesture.

Det här har bara hänt sedan jag uppdaterade till 1.1.31 men det kanske inte har med saken att göra.

Tänkte köra lite Windows-fasoner och starta om telefonen... Får se om det hjälper.
    Annars har jag prompt bestämt mig för att man inte ska behöva starta om telefonen i tid och otid så det var ett tag sedan senaste omstarten (136 timmar närmare bestämt). Och batteriet håller ändå minst en dag under flitigt användande och 3-4 dagar om jag knappt använder luren.

2. kalle85

kalle85 Teen Droid Medlem

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8 PRO
    ROM:
    Standard
    Har hänt liknande för mig innan jag uppdaterade till .31 (har inte hänt efteråt) men jag vet inte hur mobilen valde ut vem den skulle ringa, det verkade bara som att touchen reagerade på fel ställe. (använder inte google gesture search, vad det nu är) Lagom roligt när man jobbar natt och råkar ringa fel person =S

3. Ekofasc

Ekofasc Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Samma har hänt mig några gånger, jag trycker högt upp på listan men ser hur det markeras långt ner på listan. Det har även hänt i andra program, att trycket registreras någon helt annan stans än där jag tryckte. Detta på en Milestone.