Jag är helt seriöst ledsen, Steve har betytt mycket för mig och för teknologin jag använder idag också. Vila i frid, vi kommer alltid att minnas dig.
Dagar som sådana här ska man inte stå och säga Android är bäst, det är med en enorm drivkraft av just Apple och iOS som Android har kunnat gå till det stadie det nu är. Och även om jag aldrig varit något större fan av Apple så kan jag inte säga annat än att Steve var i en klass för sig själv, helt klart. Vila i frid.
Tragiskt som alltid när folk dör,men tycker det finns värre saker som sker i världen som borde belysas mer i media...
Han kan ju inte haft det så kul de sista dagarna i livet eftersom att iPhone 4s har fått så mycket dålig kritik. Jag är ledsen :/
Detta kan säkert få fart på den försäljningen nu. Nu är det en Gudi behaglig gärning att köpa en vet du. För att hylla hans minne... Jag har redan sett "4S - For Steve"... :-D Sent from my HTC Vision using Tapatalk
Du har ju stulit bilden från Kjell Eriksson Kjell Eriksson | Facebook vilket är VÄLDIGT fult om du inte skriver ut det! Jag tog dock en EGEN sån bild! Det känns som att jag förlorat en livskamrat, en fader, en vän och en idol! Vila i frid Steve, så ses vi i himlen nångång, då kan vi lira Wordfeud elr nått...
Fan asså... Kan inte fatta att han är borta.. Jag har vetat så länge att han var svårt sjuk men förstod inte riktigt förräns nu... R.I.P Steve Jobs, en legend.