Visst är det så att betalversionen är svårare än free-versionen? Eller är det för att den börjar på level 1-1 medans free börjar på 0-1? Eller är det jag som fumlat?
Du fummlar. Den enda skillnaden är (som tidigare nämnt) att man kan uppgradera saker över level 3, och att man har flera banor att köra på. Utöver det så är det ingen skillnad.
fan med batteri detta spelet drar. satt och spela igår efter jag precis dragit ut telefonen ur laddarn, enligt spare parts hade jag använt processorn i 80%+ i ungefär 30 min .
Jag blir oftast bara av med några ynka % av batteriet efter ett lir på ungefär 20 minuter. Tror väl dock att det blir mer och mer krävande desto längre upp bland levlarna man kommer med.
Har bara testat lite och undrar om det inte finns något slut på banorna. Testade basic lägsta nivån och byggde upp ett bra försvar (täckte hela banan) och typ inga kom över. Detta höll på rätt länge och eftersom jag inte hade mer yta kvar att bygga på tröttnade jag. Håller en bana på tills alla liv är slut (de inom hjärtat) eller kan man klara en bana (karta/nivå)?
Installerade RoboDefence i morse och kan inte släppa det Grymt bra spel! Nu fick GameBoid konkurens i titeln "mest använda app"
upgraderade minor. men hur fan bygger jag dem? och jag kan inte upgradera mer än de vanliga 2 gångerna fast jag har betal versionen
Hmmm, har suttit och lirat Desktop Tower Defense en del i dagarna. Påminner inte så lite om detta spel verkar det som. Blir till att tanka det här när jag får min N1:a. Desktop Tower Defense
Någon som vet var programmet ligger i telefonen? Vill rensa telefonen helt o hållet men vill ta en backup på spelet först då jag kommit rätt långt och inte behöva börja om vilket jag fått göra efter tidigare rensningar. Verkar inte ligga på minneskortet för jag får börja om från level 0 efter jag gjort en systemåterställning och det skall ju inte beröra minneskortet. Någon som vet?