Jag menade mer detta tema Elelinux har gjort ett heroiskt jobb och fixat Tristans blue nexus theme till denna rom. http://www.statusuppdateringskomplex...blue_nexus.zip
da har jeg forsøkt mitt første custom ROM på min Hero må si jeg er meget posetivt overrasket kjempejobb dette her. par ting jeg lurer på blutooth får nå sendt filer men har problemer med å mota er det rom som gjør dette eller kan det være ett annet problem? og hvordan legger jeg inn blue nexus temaet som ligger i første post?
vad är det för skillnad på det map programmet som redan ligger med i romen (maps [brut])? och google maps?
Får inte MMS att funka, har någon något tips? Har rätt nätverksinställning med Telia MMS. Dock får jag inte ändra i medelandeappens inställningar, går ej att spara...
Några dagar in... Myyycket nöjd! Ett problem jag dock har är att jag inte lyckas få igång jonasl's HTC-IME mod. Den distribueras ju som en apk och efter installation så synd den i settings. Har den "enablad", men den dyker ändå inte upp som tangentbord. Någon som vet vad problemet är, eller som kanske har samma problem som mig?
Hade tänkt att gå över till denna nu, kan jag på något sätt göra så jag slipper börja om från level 1 på ParkingBreak?
tack för svaret, då vet jag det till nästa gång Jag orkade inte vänta så jag drog in denna romen innan. Blir väll till att börja om igen
Min skärm har varit svart nu i ca 30 min, någon mer som upplevt att det tagit så lång tid att starta igång den?
Oj vad snabb denna är Dock två problem: Får ibland upp att vissa program inte svarar när telefonen har legat en stund, samt att vissa miniatyrbilder i albumet blir korrupta. Klickar man på bilder visas den dock bra.
Har du wipat allt? Var så för mig med, men sen kom jag på att jag inte hade wipat ext-partionen och då stod den bara och bootade i flera timmar...
gick från 1.0 till 1.2 med enbart wipad dalvik, blev bootloop, efter full wipe funkade det som det skulle
lägg zip-filen på minneskortet stäng av telefonen holl inne home + power tills boot-menyn kommer upp välj zipfilen och flasha
Blev samma sak för mig när jag skulle köra in den första gången, fick rycka batteriet och starta om så fungerade det.