hmm.. nej du har nog ögonen med dig! Däremot kan jag vara lite skumögd för jag kan inte se något om att det tagits bort. Å andra sidan kan jag ju förstå att den funktionen dumpades tills den blivit bättre för den var ju helt oanvändbar som den var
Jag skaffade Slim Bean igår så jag har ingen aning om hur det har varit tidigare. HDR är det enda jag saknar. Photosphere kan jag förstå att det saknas.
Kollade kerneln i System Tuner och det är bara en kärna som är aktiv by default, något att bry sig om? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Slim har börjat med "veckobyggen" för de som inte tycker att det är spännande med helt stabila versioner och vill vara först med allt. Kolla här: LÄNK för mer info
Fyfan vad jag älskar "Smart Capture" i kameraappen Inte ens Samsungs smarta funktioner kan mätas här haha
Sitter på Xperia Z 0.9.8 ROM som dog för snart 1 månad sen. Den är sjukt nice, snabb och bra kamera och sådär. Är det värt att testa Slim med dess unika funktioner och möjlighet att testa Halo))) etc. Eller är det lika bra att stanna? Någon som testat båda och kan ge ett omdöme?
Gillade även jag xperia Z ROM men efter den dött så kör jag SLIM som daglig..dra in googy kernel och dualboota..så har du båda..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2270158 [KERNEL][DUAL-BOOT] (21/05) Googy-Max Kernel 1.3.3 (Linux 3.0.79 / Linaro 4.7.3) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag känner mig rätt dum nu, men var hittar jag inställningar för Developer (där jag bland annat kan ställa in tiden för transitions - default x1). Det brukar finnas i vanliga inställningar men just nu hittar jag verkligen inte den delen.
Wow! Går tillbaka till XperiaZe 0.9.9, tyvärr. Trodde Slim var snabb, men ack vad fel man kunde ha Har bara varit problem från det att jag installerade den. Sega menyer. Telefonen fryser fast flera gånger om dagen för att man gör 2 saker samtidigt för snabbt. Det tog 5min innan GPSen hittade position. Den hoppar inte in i kända WiFi utan man måste aktivt trycka Connect varje gång. Den hoppar ur WiFi som man sitter på bara för att skärmen varit av i 5min. Messengers snabbnotifikation funkar inte konsekvent; 1/10ggr i snitt typ. Blir en AOSP/AOKP igen först då jag sitter på en Google-telefon. Synd då det är så mycket snyggare, men men. Sitter på v.5 OFFICIAL med 5.x GApps och Googy Kernal v4.
Konstigt, upplever inte de fel du känner av. ? Edit: googy v4?? (Den ligger ju på 1.4.0) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2