[ROM] BCM RC2.0U1 (Bravo CM9 HWA)

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av Seamless, 7 jan 2012.

1. TaxMob

TaxMob Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Några första intryck? Kör själv versionen innan. Tycker denna fungerat bättre än sanvolds. Det som strulat är att launchern kommit in i ... typ bootloop .

2. Seamless

Seamless Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    57

MINA ENHETER

Fungerar bra för mig än så länge. Snabbare än tidigare versioner...

3. Denko

Denko Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Måste bara fråga då jag känner att jag missat nått. Jag har provat de flesta ICS versioner som är ute och snurrar och fått alla att fungera osv.
    Om jag försöker spela upp nått på youtube både från browsern och youtube appen så är det en riktigt värdelös bild. Går från svartvitt till olika sträck överallt samt att det laggar och ljud inte fungerar alls.
    Trodde att det bara gällde för youtube saker men det gäller även filmer jag har på luren.
    Har läst igenom en massa info om rommarna och saker runt omkring dem men inte riktigt funnit nått.
    Har även provat detta på min brors telefon med samma resultat.

4. Seamless

Seamless Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    57

MINA ENHETER

Har inga problem med browsern i den senaste versionen även om jag främst använder Boat Browser. Flash verkar däremot fortfarande fungera dåligt...

Youtube är lite buggigt men fungerar bra om man spelar upp i HQ.

5. TaxMob

TaxMob Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

La precis in den. Jösses vilken skillnad mot 3.7an. Allt flyter på mycket bättre. Knapparna som verkade bugga förra releasen fungerar fint. Håller tummarna att den är stabil, för då är den riktigt intressant!

6. werty

werty Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    101

MINA ENHETER

Fick problem med surfningen väldigt slö och tar väldigt lång tid att ladda. När man scrollade så är texten suddig och tar ett tag innan texten syns som den ska?! Inte varit nöjd med nån ICS-ROM, tror fan jag testat alla. :)

7. TaxMob

TaxMob Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tycker denna fungerat fint. Men nu har det inte kommit någon uppdatering på några av de roms jag har testat. Någon som vet varför? tycker det har varit ganska regelbundet med uppdateringar, runt 1 i veckan. I väntan på One X måste man ju roa sig på något sätt ;)

OT
    Kört Oxygen innan, gillade flytet. Hur är Elelinuxs rom? fördelar nackdelar? finns säkert i tråden, men jag slänger ut en krok ändå ;)