Det ballar ur för mig också när jag försöker komma igång med simons portade version + tema, jag kommer bara till "Click android to begin" och sedan bootar UI:t om till samma startpunkt igen och det går bara att stänga av telefonen genom att ta ut batteriet =/
Jag slängde in orginalet (v. 3.9.9.1) istället och då har jag inga problem med start-wizarden, sedan startade jag om telefonen och körde en wipe, flashade sedan med KspecOreo_v41_lite och sedan är jag tillbaka på ruta 1, dvs att "Click android to begin!" börjar bugga igen, wizarden är helt mongo och systemprocesser hänger sig. Jag blir så trött...
Jag gjorde en wipe och bootade på nytt, det fungar fortfarande inte. Det slutade med att jag fick flasha in orginal ROM:en på nytt och ge fan i just det temat. Jag har tröttnat på dom minnesslukande Hero ROM:arna nu och jag blev riktigt sugen på denna

Konstigt nog har jag inga problem med att flasha in he-aero_v1.5-CM398-signed.zip, den funkar UA.
Vad är det som skiljer dem åt?
I övrigt så hann jag lägga märke till att v. 3.9.9.1 från XDA har en mycket snygg boot-image men den försvann när jag slängde in KspecOreo_v41_lite. Finns det någon möjlighet att du kan uppdatera dina tema updates med orginalet? Den är riktigt läcker

Click to expand...