Kör du Launcher Pro?
Jag har nämligen kört Launcher Pro ända sen typ Betan släpptes. vägrat att byta launcher. Nu körde jag in CM och saker crashade här och där, hackade, var mer ostabilt än tidigare. Så jag körde Go Launcher, den tar lite mer av Ram minnet men den är superstabil med CM7. ADW funkar ju också bra, då den är standard på CM.
S_Q: Du installerar paketet som finns i bland annat Rom-Manager eller så flashar du in Google apps manuellt. Market ingår som standard i Google App pack.
Zarnexx: Det beror ju helt och hållet på vilke ROM du kom från. För mig spelar det i princip inte någon roll om en ROM ger mig 20 timmars batteritid eller 28. Med tanke på att jag har som standard, att varje dag ladda den. Skulle det däremot komma en ROM som ger uppemot 48 timmar (2 dygn) så skulle det för mig göra skillnad om man inte har tillgång till laddare. Men just nu känns det onödigt att ha 2-3 timmars extra batteritid och köra en Stockrom eller mindre modifierad rom.
Jag har ju problem med svårväckt skärm. Och ni får ursäkta att jag upprepar mig, men jag behöver verkligen hjälp. Kan inte finna någon lösning på problemet.
LÖST. SetCPU går inte att köra på någon annan guvenör än standard. Alltså guvernörer som kommer med kärnor som typ smartass går inte att köra. Körde VORK senaste kernel och smartass i SetCPU, det skapade en fördröjning på lockscreen/widgetlocker.
Last edited: 18 juni 2011