Jo det är j*vligt tråkigt när folk håller på att kasta skit,man tappar lusten helt klart men det blir en uppdatering i Sverige iaf, om det blir en till innan finalen vet jag inte beror lite hur jag ligger till rent tidsmässigt.
Pratade med en som kan detta riktigt bra om checksum osv,jag funderade själv på hur det kan bli samma,han menade på om man använder samma source samma kompilator då blir checksum samma,för under själva c kompileringen då kompileras bara koden och filen blir lika stor,men ev trodde han att om man testar kompilera med 64bit kontra 32bit då bör det bli skillnader,i mitt fall har jag kompilerat med 64bit även Feeyo (tror jag iaf linux och 64bit) och samma source då blir det samma,så nu håller jag på att bygga om sourcen för klara av att kompilera den med 32bit,för den default tillåter inte kompilering med 32bit i GB,men vill gärna testa själv för att se om det blir skillnad,mycke jobb för lite 
Edit: Som jag skrev i tidigare inlägg "valt att ta en pause" det innebär inte med automatik att jag slutar helt och hållet.
Last edited: 29 mars 2011
Peiza, Jerka och zeb999 gillar detta.