Jo, absolut

Var förvånandsvärt mycket av HTCs prylar som jag upptäckte att jag vant mig vid, deras kalenderapplikation tex. Och tangentbordet men det följde ju med ett genialiskt moddat HTC-tangentbord

Den "inbyggda" USB Tetheringen fungerade inte på mitt Ubuntu 10.04 (vilket alltså har med Sense att göra?), men med appen gick det alldeles utmärkt. Bra och stilren app dessutom. Inte testat aNetShare än men den är väl rätt vanlig och välbeprövad bland rootade lurar. WiFi Tethering var ju en av nyheterna i Froyo så blev lite fundersam när jag inte såg till det i menyerna öht. Men man har ju en rootad telefon nu så det ska väl bli samma lika med aNetShare
Är klockappen från vanilla Froyo? Pratar inte om Digital Clock (som jag förstått det som att du lagt till) utan om den där man kan välja mellan alarm, foton, musik och att gå tillbaka till hemskärmen. Den var ganska påtagligt annorlunda än den i stock-rom från HTC iaf.
Mycket frågor från mig nu, men det här är den första romen jag flashat som jag faktiskt tyckt fungerat så bra att jag varit villig att ha kvar den

Går det att uppdatera temat utan att flasha ett nytt? Tänkte om det går med adb shell rm och adb push att byta ut enstaka bildfiler. Det förutsätter väl att temat är uppackat någonstans, men så kanske inte är fallet?
Var någon som hade problem med GPS:en, jag har inte haft några problem. Möjligtvis tog det liiiite längre tid att låsa, först ville den inte låsa alls, men jag var trots allt inomhus.
Jag har dock en känsla av att den låser sig på 2G/GSM när den gått ned på det från 3G. Är dock osäker på om det faktiskt är ett fortlöpande problem eller bara något temporärt, det fixade sig genom att manuellt välja Sweden3G-nätet igen. Möjligtvis kan det ha att göra med den moddade (förmodar jag) Power Control-widgeten, att den liksom hängde sig på 2G. Får la se!
Click to expand...