Jag förstår hur ni menar (du och Corran) - jämför man med vad som finns på marknaden idag så ligger V9 nog lite efter, men frågan är väl hur många andra plattor det finns till ungefär motsvarande pris, och som inte har en skärm med (för mig) överdrivna 10". Men nej, kass skulle jag nog inte vilja säga att den är...
Jag "klipper" lätt minst ett avsnitt om dan av någon tv-serie på plattan, och jag har inte särskilt mycket att klaga på när det gäller surf heller. Kom precis hem efter 10 dar på annan ort, och under den tiden var det oftare plattan åkte fram för surf än min netbook. Och som gps med "moddad" cigg-tändar-laddare är den i mitt tycke grym. Vet dessutom inte hur många gånger denna platta varit till hjälp när jag blivit lite "lost" när jag varit ute och gått här i Barcelona. Visst - bristen på Flash kan ju vara lite tråkigt ibland, men kass...
Förresten... sa jag att jag läser ett par böcker i veckan på plattan också?
Hursomhelst - jag kan ju förstå att folk som fått smak på det här med Tablets (denna är ju en grym instegsmodell för sitt pris) går vidare. Själv tänker jag nog vänta och hoppas på att ZTE's quad-coreplatta kommer hitt snart, och till ett vettigt pris, för mer än 7" kommer det nog aldrig bli för mig.
Last edited: 4 januari 2012