J*klar va snabb den är! Funkar kanon!
Att flasha ny radio, spl och recovery gick helt smärtfritt och var väldigt enkelt. ROMen är klockren än så länge, inga buggar alls vad jag har märkt på ett par timmar. Jag har (som tur är) inte sync ikonen uppe i notifikationsbaren hela tiden, utan allt verkar vara som det ska. Skitbra jobbat robocik! 
Edit: Verkar som att LEDen uppe vid högtalaren inte fungerar alls. Den lyser varken när jag laddar telefonen eller får ett SMS/mail/någon form av notifikation alls..
Edit 2: Efter en omstart får jag ta tillbaka lite av mitt förra påstående. LEDen blinkar numera när jag har en notifikation, den lyser dock inte när jag laddar den via USB-sladd i datorn. När jag dock var i recovery mode och pluggade in USB-sladden så lös LEDen precis som den skall när den laddar.
En annan sak jag har märkt nu är att jag inte får något alternativ om att mounta SD-kortet när jag pluggar in USB-sladden. För att överföra filer måste jag just nu göra det i recoveryn eller genom att ta ut SD-kortet..
Edit 3: Verkar som att det finns en liten bugg när man har bytat bakgrundsbild. Efter att jag satt en ny bakgrundsbild och låser telefonen får jag inte igång skärmen igen, den förblir svart. Alla knappar fungerar dock, för jag hör t.ex. att volymen höjs om jag trycker på volymknapparna. Vet inte om detta är ett känt fel?
Last edited: 3 april 2010