Hej
Hoppas jag kommit rätt,har letat och sökt men inte riktigt hittat det jag vill ha,jag kör med
ResurrectionRemix v2.6 (vill ha mods),är det ngn större skillnad på v2.6 och v2.7?,om jag lägger in v2.7 är den som v 2.6 med alla mod fast dom är inbakade i v2.7?
vilken kernel kör ni med för att det ska funka så bra som möjligt med batteritid,mottagning mm?,vilket modem valde ni när ni installerade ResurrectionRemix?
På första sidan i denna tråden hittade jag denna länk:RessurectionV7.4+remix+ics+4.0.3_XXLP2_NON_W0PE_CW M.zip
Jag har många frågor och det finns säkert en del av er som tycker att det är dumma frågor men frågar man inte så får man ju inget veta...,på länken står det v7.4 men den senaste är väl v2.7 för ics?,är det ngn skillnad på denna och v 2.7?,nu har jag android v4.0.4 på min telefonmdet är väl bättre än v4.0.3?
Jag provade att installera v2.7 och provade jag att installera denna fil "LEATHER MOD-PACK RR v2.7 ICS",det slutade med att telefonen hängde sig så nu undrar jag är den för ics v2.7 eller är det för jb?,vid bilderna står det "(screenshots below are taken from rr3.0.9 JB. Lockscreen is still ICS!!)".
Detta blev många frågor men jag hoppas det finns ngn som har möjlighet/lust att svara!
mvh
Last edited: 21 oktober 2012