haha nej jag vet men tack vare att jag gjorde det så kunde jag inte ändra tillbaka, så jag var tvungen att köra en nandroidbackup Men skriv det typ i första posten: VARNING: Se till att ha overclockwidgets autostartfunktion avstängd när du testar olika frekvenser, annars riskerar du att telefonen fryser och hamnar i en loop som endast kan fixas genom ext wipe/nandroidbackup Typ sådär
Inte provat någon fix, battery-tip har inget med den här buggen och göra RaduG laddar upp 3.2 vilken minut som helst nu då ska båda vara fixade
jag skrev ju ext wipe men jag gör hellre en nandroidbackup så jag inte behöver installera om alla apps igen
Jaså gör det? haha fasen men ändå, trist att behöva göra det när man precis fixat allting och sen kom på, aj fan, jag ska ju överklocka också
Jag ska testa denna imorgon(ska sova nu). Men jag kommer göra en wipe. Jag återkommer imorgon hur det gick.
varför kan jag ej installera program ifrån market med denna rom ? Jag är rätt ny och har nyss rootat min hero.
Nu har jag inte testat 3.2, men 3.1 gick väldigt segt på min. Gick tillbaka till 3.0 som rullar på riktigt bra. Synd bara att gallery rotation-buggen finns i den.
Skulle ju ha testat denna idag(v3.2) Men ser nu att även den har batteriläckaget :/ Så är lite kluven om jag ska köra in 3.0 eller om jag ska vänta på en ny version som fixat det
undrade mer om ni alla har den helt på svenska, men ifall du vet hur man får den helt på svenska så lyssnar jag ivrigt kämpat med vanillaeclair sedan 2.0 och inte fått den helt på svenska än.