1. urbanlarsson

    urbanlarsson Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 feb 2010
    Inlägg:
    686
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    Tja, då har man dragit igenom en hel del ROM dom senaste veckorna, tänkte ge en liten uppdatering på vad jag tycker.

    KelLMSKing MIUI Mod 2.0.4 (med Matrix Kernel): [ROM] ★KelLMSKing MIUI Mod 2.0.4 BLAZING fast and ROCK stable[10/04/11]★ - xda-developers
    Flyter på riktigt bra och tycker det ser bra ut. Tror det är en av dom bättre MIUI varianterna, batteritiden är mycket bättre än något annat MIUIrom.
    Hittils det ROM som har bästa flytet som jag har testat. Tänkte säga att jag kommer hålla kvar detta ROM ett litet tag men tyvärr känner jag mig själv och vet att nästa lugna stund på jobbet så blir det nog ROM-byte igen.

    Oxygen (körde det i nån vecka): Senaste versionen är riktigt snabb, hyfsad batteritid, funkar som det ska, inget speciellt ROM dock.

    LiquidRom (körde i några veckor): Lite hackigt, såg också lite tråkigt ut och tyckte batteriet gick rätt snabbt. Snygg bootlogo men det är väl inte någon bra anledning att ha ett ROM.

    CM7: Behöver inte säga så mycket om detta, men gillar det inte så mycket personligen. Tycker det har blivit lite stort, känns lite "bloated".
     
  2. tekken

    tekken Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2010
    Inlägg:
    1 867
    Mottagna gillanden:
    247
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Pixel 3 XL
  3. urbanlarsson

    urbanlarsson Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 feb 2010
    Inlägg:
    686
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    Jo det är lite småsegt på det här forumet, ska försöka återanvända trådarna mer.

    Sent from my Google Nexus S using Tapatalk