Btw. Just nu har telefonen endast English locale, även om jag kan välja svenskt tangentbord. Har 3-telefonerna Swedish locale?
Fortfarande inge som vet om det går att återställa telefonen efter en flashning? Dvs om man kan göra en backup så som den är "out of the box" och återställa om man skulle vilja det? tex om man behöver skicka in den för garantiärenden
det går att återställa ja, men som jag förstår så krävs det en annan spl eller nåt. bara å vänta tills mer roms kommer ut och vi kan flasha våra spl, då kan vi återställa via nandroid
Så vitt jag förstår så går det i nuläget inte att återställa dom nej. Men Mannyb lr bernard vet säkerligen mer om det än vad jag gör. rör sig väl säkert om nån vecka innan spl å bl frågan är löst.
Nu har jag rootat min telefon (som kom från InWarehouse) med ROM:en för tre (daldroid). Använde Vista 64-bitars och allt gick bra.
Snor tråden lite, ingen som vet hur man blir superadmin på sin rootade lur? Min överclockning av magicen gick inte så bra, den frös vid uppstart 3-4 ggr, fick ta ut batteriet för att start om den, jag hade sattit den på max Eftersom programmet kräver att en super admin lägger till ett ok på programmet, sen ska det gå, det var den appen för 1 dollar, typ mycpu eller något.