Längesen jag tillade med cmd, men inte så att du ska ta bort "c:/" ur kommandot? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Det gick att byta inom os-disken, men när jag skriver E:\android-sdk-windows\tools>fastboot flash recovery-clockwork-2.5.1.2-ace.modac o-r2.img Så blir responsen: unknown partition 'recovery-clockwork-2.5.1.2-ace.modaco-r2.img' error: cannot determine image filename for 'recovery-clockwork-2.5.1.2-ace.modac o-r2.img'
Bättre med newbies som försöker lära sig än newbies som ger upp och köper Apple för att dom inte orkar tänka. Alla har någon gång var ny!
www.google.se www.google.com www.google.jadufattarvadjagmenar Det har ingeting att göra med att man nördat eller inte framför en dator. Är man inte tekniskt kunnig borde man inte göra något så avancerat. Kanske läsa och öva på hur man gör innan man börjar? Sparar både din och andras tid.
Alternativ så skiter ni som klagar på att besöka tråden och andra trådar där vi mer dödliga och okunniga människor ber om hjälp... och varför ödsla tid på tjabba om att man inte ska be om hjälp om man inte kan att bla bla? Hjälp oss istället?..
Allt jag försöker säga är att om en detaljerad guide är inte tillräckligt mycket hjälp, då ska man inte försöka roota sin telefon. Mycket kan gå fel, det finns risk att man kan förstöra sin telefon.
Äh gå och lägg dig... nu har jag root min telefon även om jag inte hade de bästa förkunskaperna. Man lär sig saker utav att göra, iaf jag. Vet inte men du kanske läste om hur en bil fungerade in i minsta detalj innan du satte dig bakom ratten det gjorde inte jag iaf... Nu räcker det med OT i dena tråd för min del...
Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Gör det som står i Spoiler men när jag gör testet så får jag Su: Permission denied OBS detta är efter jag klickat på Attempt Permroot, om jag provar skiva SU när jag bara gjort steg 1.4 så får jag # när jag skriver SU i Terminal Emulator