Fråga: roota för att ta bort operatörslås

Discussion in 'Galaxy S3 - ROM-filer och utveckling' started by Ruben77, Jul 16, 2014.

1. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

MINA ENHETER

Är fan förjävligt hur okunniga säljare är. Men jag är ganska säker att telefonen är låst när du blivit informerad om annat faktiskt är skäl för att häva köpet. Det är väl klart att säljaren inte vill det för då förlorar hen säkert sin provision. Men då är det bara att slänga lagboken på personen.

Ovan text tänkte jag mer som referens för andra som hittar den här tråden i framtiden.
    Ruben77Ruben77; har du kontaktat 3 eller ledare på företaget som sålde skiten till dig? Och klagat på behandlingen och okunskapen. Länka sedan till tråden så blir det nog fart på gubbarna. All PR är inte bra PR.

2. Sleepwalk

Sleepwalk Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Men han köpte väl den privat? Därför har han inget kvitto m.m. Som tre behövde för att låsa upp.

Sent from my MI 2S using Tapatalk 2

3. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

MINA ENHETER

Vad i hela friden. Jag är säker jag läste hela OP och såg inget om beg. Men nu när jag läser det igen så har du givetvis rätt och hela mitt inlägg blir bara dravel.
    Jag tar på mig dumstruten och skyller på att jag är sjuk och det är varmt.

Edit:
    Information som ær viktigt før en affær æven mellan privatpersoner som undanhålls ær ger væl fortfarande laglig rætt att hæva køpet? Det ær jag fortfarande ganska sæker på. Har sjælv gjort det en gång.

Last edited: Jul 21, 2014
    Sleepwalk likes this.