roota min blade?

Diskussion i 'Blade' startad av Lorizz, 24 jan 2011.

  1. Lorizz

    Lorizz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2011
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej jag funderar på att roota min ZTE Blade. hur stor är chansen att den slutar fungera och kan ni rekommendera en lätt guide?


    Tacksam för svar MVH Erik
     
  2. Occz

    Occz Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 dec 2010
    Inlägg:
    139
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Chansen att den ger upp är väldigt låg. Kör du med 2.1 så kan du skaffa universal androot (den som googlar den finner)
     
    Lorizz gillar detta.
  3. Redzo

    Redzo Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 dec 2010
    Inlägg:
    113
    Mottagna gillanden:
    13
    Telefon:
    Galaxy S7

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Galaxy S7
    det står en guide på framsidan av detta forum ju !!! klistrad är den också...
     
  4. bollonet

    bollonet Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2011
    Inlägg:
    123
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag skulle önska att någon kunde göra en sorts nybörjarguide i enkla steg som förklarar grundläggande begrepp. Typ vad betyder roota, "flasha ROM", vad är "Japanese Jellyfish" och vad ger det för fördelar osv. Nästan alla trådar, inklusive de klistrade utgår från att man förstår allt från början.
     
  5. fractaluser

    fractaluser Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2011
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Efter att ha haft min Blade i snart 1 vecka tycker jag att detta forum har gett mig det mesta jag behöver veta för att just göra ALLT du frågar om.

    Jag har aldrig haft en smartphone, har mao inte bytt telefon på 4 år så allt med Android å touch har jag knappt vetat vad det är.

    Till mitt bittra svar så får du faktiskt visa lite intresse själv, allt kommer inte serverat på ett fat (även om allt du frågar om är här på forumet). Att i din första post fråga något som finns på forumet och dessutom på första sidan och dessutom klistrat på forumet visar hur stort ditt intresse är för att lära dig nya saker.

    Genom att göra en sån här post bidrar du inte till något gott, varken för oss eller dig själv. Då du knappast kommer att få hjälp med något som 1000tals andra redan har fått hjälp om på samma forum. Min ide är att du sätter dig ner i några timmar och läser igenom allt som finns här och på andra forum.

    Det krävs inte mycket av en användare att förstå allt som står här.
     
    Mars Mountain gillar detta.