Uppdateringar Hej! Om du behåller Appland på telefonen så får du uppdateringarna till Rumble via Appland
Efter senaste versionen kan jag inte logga in längre. Störigt. Hade jag inte betalt för spelet hade jag skitit i det men nu känns det surt.
Mejla dem de kan säkert hjälpa dig. Jag loggades oxå ut efter senaste uppdateringen men det var inga problem att logga in. Väntar dock fortfarande på den stora uppdateringen av brädet så att man kan spela med smidigare flyt! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Har endast meddelat dom via Google play betyget och twitter. Ingen respons från Twitter alls. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Vet nån hur jag kan ladda ner Appen via appland utan och behöva betala för den igen ? ( Står inget på "mina appar" Varken betalda eller instalerade..)
Hade du ett appland konto när du köpte appen första gången?, då ska den vara tillagd i ditt konto. Annars tror jag att du måste köpa igen eller kontakta kundtjänst om de kan hjälpa dig.
Är det nån här som har problem med att det inte går att ta bort gamla spel? Jag har sett på iPhone där finns det en liten knapp till höger ovanför liistan med avslutade spel, där man kan radera gamla spel. På min Sensation finns det ingen sån "knapp"....
Det kommer säkert i en framtida uppdatering. De har släppt en lite halvklar produkt för att stilla vår hunger
Efter den senaste uppdateringen som slutar på .13 funkar spelet riktigt bra! I morse på tåget var dock ljudet på fast jag satt det som av.. Lagom jobbigt att lyssna på Spotify och höra spelljudet samtidigt. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Efter jag uppdaterade min Arc till 4.0.4 får jag ett meddelande i market att enheten inte är kompatibel :-( Skickat från min LT15i via Tapatalk 2