Omgång 3 är roligast bara för att man kan få så sjukt mycket poäng!! Vad har ni för bästa runda? Detta är min bästa! Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Tyvärr gick det inte så bra på de första rundorna så den totala poängen kunde blivit högre, men ändå.
Såg att det släppts en ny version ikväll där dom tydligen inplanerat reklam? WTF? Ska man behöva betala för appen igen eller? Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Det är väl en reklam finansierad version de ska släppa, alltså en Rumble Free som de har sagt att de skulle släppa. De kommer juh inte lägga in reklam i betal versionen. Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
Det som hände var att man blev erbjuden premium i betalappen och fick vänta fem sekunder innan man gick vidare. För mig har det dock försvunnit nu Skickat från min LT26i
ja jag har också sett gnället, det finns en version som är betalversion och utan reklam och en gratis version med reklam, sen att dom tydligen har problem med en tidigare version tror det är 1.1.2 är det ingen som tar hänsyn till.
Ser riktigt fint ut måste jag säga. Hade det inte varit för en del dåliga matcher från min sida i början när jag var ovan hade nog våra vinster och förluster varit ganska lika. 88 ord förstår jag dock inte hur man kan lyckas få in, jag kämpar med att komma över 70
Fan nu blir man riktigt sur på Rumble, man har köpt appen men endå så måste man vänta efter varje spel, reklam i appen och man kan inte längre se sin statistik eller något! Några andra som också har så?.. Är inte så alla gånger men oftast..
Hade det så ett tag förut idag, det är ju bara en bugg och kommer lösas. Inte hänt för mig sedan jag avinstallerade och installerade igen
Dom har sin midsommar kampanj nu! 12.50 SEK! https://play.google.com/store/apps/...sMSwxLDEsInNlLm1hZ2ludGVyYWN0aXZlLnJ1bWJsZSJd
Det var en version som dom släppte som hade den buggen att reklamen kom upp i betalversionen också. När dom fixade det så stod det t om i changelogen...